Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Talon Hotel
Hotel Talon Mumbai
Hotel Talon Hotel Mumbai
Veelgestelde vragen
Waar ligt Hotel Talon?
Dit hotel ligt in Andheri East, op 1,3 km van MIDC Industrial Estate en binnen 5 km afstand van Mahakali Caves en Powai-meer. Ook Phoenix Market City Mall en Indian Institute of Technology Bombay liggen binnen 5 km afstand. Metrostation Airport Road ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Marol Naka is het 7 minuten lopen.
Beoordelingen over Hotel Talon
Beoordelingen
2,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
2,0/10
Netheid
2,0/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
2,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I arrived in Mumbai ready to check into the hotel I had booked through Orbitz a few weeks earlier. They didn't have my booking and refused to refund the money I had paid for my room. Frustrated and exhausted after flying for well over 26 hours, I just wanted sleep. I decided not to trust Orbitz again and opened Expedia. I found Hotel Talon and booked the room without doing much research because again, extremely tired and exhausted at 02:45 in the morning. My driver went with me to Hotel Talon and the lights were out and the front door was locked. We knocked on the glass and a dim light came on and a man crawled out from a pile of blankets on the 'lobby' floor and waved a firearm. We asked if the hotel was open and he told us it is not. Frustrated, my driver drove me to Hotel Ginger Airport and I booked a room there. It was more expensive but at least it actually existed and there was less risk of being shot by what appeared to be a homeless person. I filed a refund request, but have no faith that Expedia will accommodate the request since Orbitz didn't. I now know where to book a room for my return trip in July and won't use either Orbitz or Expedia since they don't verify listings to keep their users safe, and take the money but won't return it when the customer can't get the room they paid for. They burned me and lost a customer.