Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Landmark Residency





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Novotel Mumbai International Airport
Andheri East
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 210 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Landmark Residency ligt in de wijk Malad West in Mumbai. Heb je zin in een activiteit, neem dan een kijkje bij Carter Road Promenade en Worli Sea Face-promenade. Voor attracties in de omgeving kun je bij Film City en Hakone terecht. Vardhman Fantasy Park en KidZania Mumbai zijn ook zeker het bezoeken waard.

Adarsh Rd (Liberty Garden Rd), Opp. S.N.D.T College, Malad West, Mumbai, Maharashtra, 400064
In de buurt
- Mindspace - 11 min. lopen - 0.9 km
- Oberoi Mall - 3 min. rijden - 3.3 km
- Bombay Convention & Exhibition Centre - 6 min. rijden - 5.8 km
- NESCO Center - 6 min. rijden - 6.4 km
- Aksa Beach - 10 min. rijden - 8.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Shree Dutt Snacks (श्री दत्त) - 5 min. lopen
- Garden Court - 5 min. lopen
- Shiv Sagar Veg Restaurant - 5 min. lopen
- Flags - 2 min. lopen
- Liberty - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL MUMBAI HOUSE VALNAI MALAD
HOTEL MUMBAI HOUSE VALNAI MALAD
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 16 beoordelingen
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
22 aug - 23 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 250 voor volwassenen en ca. INR 250 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Landmark Residency Hotel Mumbai
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency Hotel Mumbai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Landmark Residency
Beoordelingen
6,2
7,6/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Mohit
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohit
4 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Devansh
13 feb 2025
Devansh
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ashish
1 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashish
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Brendan
8 jan 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
6 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Ramesh
Zakenreiziger
15 dec 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramesh
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Bobby
Zakenreiziger
20 aug 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
BAD CHOICE
Bobby
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Rakesh
11 jun 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Need improvement
Rakesh
5 nachten verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Calvin
Reisde met partner
4 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calvin
2 nachten verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
R K
Reisde met familie
16 feb 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
R K
3 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
USA@CHAN, philadelphia
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
USA@CHAN
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Ainsley
2 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ainsley
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 aug 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Chris, London
6 mei 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean. Western standard hotel in Malad West
Chris
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 nov 2014