OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

Lobby
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Luxe beddengoed, een bureau, gratis wifi
Restaurant
Exterieur
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Hotel Host Inn, Next to Raj Darbar, Andheri Kurla Road, Marol Naka, Mumbai, 400059

In de buurt

  • MIDC Industrial Estate - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Powai-meer - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 7 min. rijden - 7.1 km
  • NESCO Center - 7 min. rijden - 8.0 km
  • Juhu Beach - 8 min. rijden - 9.0 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Marol Naka - 2 min. lopen
  • Station Ghatkopar - 4 min. rijden
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪Spirit - ‬5 min. lopen
  • ‪Samvene - ‬2 min. lopen
  • ‪American Express Platinum Lounge - ‬3 min. lopen
  • ‪Birdy's Bakery - ‬5 min. lopen
  • ‪Ambrosia Cafe and Deli - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

Hotel in de buurt van Jio World Convention Centre
Profiteer bij OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station van faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een rookvrije accommodatie, vergaderruimtes en huwelijksservices
  • Een lift, een bankethal en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.30 uur
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen een geldig identiteitsbewijs met foto, uitgegeven door de Indiase overheid, te laten zien tijdens de registratie bij deze accommodatie. PAN-kaarten worden niet geaccepteerd. Reizigers die geen staatsburger zijn van India dienen een geldig paspoort en visum te overleggen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

OYO Flagship 561 Host Inn Mumbai
OYO Flagship 561 Host Mumbai
OYO Flagship 561 Host
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Naka Metro Station
OYO Flagship 561 Host Inn
OYO Flagship 561 Naka Metro
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Mumbai
OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station?

Dit hotel ligt in Marol, op 1,9 km van MIDC Industrial Estate en binnen 5 km afstand van Phoenix Market City Mall en Powai-meer. Ook Mahakali Caves en Hakone liggen binnen 5 km afstand. Metrostation Marol Naka ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Airport Road is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over OYO Flagship 561 Marol Naka Metro Station

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 4 beoordelingen

5,0/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Dhiraj

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wouldn’t stay at any oyo location ever.

There is nothing to say as the booking was cancelled without our knowledge. Not much was done to compensate. We were given alternative location and that hotel was absolutely rubbish. Wasn’t even offered a refund of taxi fare from the first hotel. Had to checkout of the hotel after one night. Had a very bad experience after having travelled a long way. The hotel was.

8/10 – Goed

Ashley John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Convenient and comfortable

Convenient travel from and to airport, friendly staff and good comfortable rooms make it ideal place to rest and rejuvenate. Perfect pricing..
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

alan

Ok

Ok. Problems with WiFi as no Indian sim card but sorted. Reasonable stay.
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cheap but not so clean hotel.

Arrived about 6.30pm to be told OYO had cancelled our booking because we did not reply to a text they sent that afternoon, mmmm we were 26,000 feet in the air and last time I checked mobiles are to be turned off while flying! Not happy. After about an hour we had to re book our room, downloaded their app and booked direct. To be fair they did give us a coffee and water while sorting. Got to the room and there were a couple cockroaches, also the bathroom need a good Spring clean. Didn’t feel comfy sleeping in bed as previous report mention bed bugs. WiFi kept cutting off and you can only have 2 devices to one room, not good when trying to plan your travelling. Loved Mumbai though, loads to see and getting about by train and metro (although still under construction so limited line) was an adventure. But will not be using OYO again.
2 nachten verbleven in november 2017