Suite (Riva, Canal View) | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Hyatt Centric Murano Venice

4 out of 5
Hyatt Centric Murano Venice
Riva Longa, 49, Murano Island, Venice, VE

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 703 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 205 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1001 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wienk,

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben echt genoten! Bedankt voor de goede zorgen en tot snel!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 2 nov 2023
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon. Best regards,

8/10 – Goed

Walter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is goed gelegen , rustig , het restaurant is niet goed , de opdiening plus het eten was slecht , geen aandacht bij een vraag , nada , gelukkig kregen we toch vervoer naar de luchthaven, op doorreis niet , personeel moet beter begeleid worden.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van . op 17 apr 2023
Dear Walter, thank you for your recent visit and leaving a feedback on your stay. It was nice to learn that the experience was satisfactory overall and hope you took happy memories of your Venetian getaway. We hope to welcome you back in the near future to improve your overall rating and impression of our service. Valentin Röttger – General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. The rooms, location and staff. The hotel boat to the airport is a big plus. Also “actv” public transport right in front of the hotel. The island Murano is small, so if you like a less busy area compared to venice this is perfect
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Leonardo Ometto, General Manager op 29 aug 2022
Dear Mark, Thank you so much for posting this lovely 5 star feedback on your experience. It is wonderful to learn how much you loved our convenient location, guestrooms as well as our courtesy speed boat. We look forward to your next visit on the island of the glass-makers! Best regards,

8/10 – Goed

Marnix

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader!
Mooi hotel, goede service, goed resraurant, vlakbij opstapplaats boot, half uurtje varen met de lijn boot naar venetië. Een aanrader!
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 9 dec 2019
Dear Marnix We are very grateful for your rating after you visited our hotel. We are delighted to know your experience with us was positive thanks to the location & the staff and we do hope to welcome you again to Murano very soon. Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 4 nov 2019
Dear Guest, Thank you for being our guest and taking the time to review your stay at Hyatt Centric Murano Venice. It is great to know your visit was satisfactory and we hope you took with you happy and lasting memories of the time spent in Venice. We look forward to welcoming you back to our property very soon! Leonardo Ometto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer voorzien van alle nodige comfort en voorzieningen
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van . op 19 aug 2019
Thank you so much for reviewing your recent stay at our property. We are glad you enjoyed your stay with us and our spotless, spacious, well-appointed accommodations were of your liking. We look forward to welcoming you back to Hyatt Centric Murano Venice! Leonardo Ometto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterend hotel, prachtig gelegen, bijzondere uitstraling en smaakvol ingericht. Vorig jaar standard room geboekt, dit jaar een superior room... Beide kamers waren identiek (!). Vrij beperkte keuken voor wie laat nog een hongeraanval krijgt. Ontbijt: uitstekend, gevarieerd. Hier en daar kleine tekenen van slijtage (kraan, grip van de ladekast in de badkamer, stopcontacten, deurstijlen...). Geen badkamerjassen op de kamer. Ook niet in de spa. Tip: toiletbril vervangen door 'soft-close toilet seat'. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van . op 20 aug 2019
Dear Guest, We truly appreciate the time you took to review your experience at Hyatt Centric Murano Venice. We are glad you had an overall pleasurable stay with us and are delighted that our rooms and the hotel design were of your liking. For your information, “Superior” rooms bookable last year represented standard room category which is now called KING/TWIN room depending on the bed configuration. Next time, feel free to reach out to us via email if you need further clarifications on room categories. Once again thank you for being our guest. We look forward to your return in 2021 for the Biennale✌ Leonardo Ometto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer rustig gelegen, vlak aan halte vaporetto, op enkele minuten naar centrum Venetie. vriendelijk en vlot personeel;
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 10 jun 2019
Dear Guest thank you very much for your nice review. We hope to have soon the chance to welcome you back to Venice. Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 7 jun 2019
Dear Guest, thank you for the five out of five review of Hyatt Centric Murano Venice! We work hard to deliver a great experience for all of our guests, and we celebrate reviews such as yours. Thank you again, and it will be our pleasure to welcome you back on your next visit to Venice, Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9/10
Het hotel ligt op het eiland naast Venetië. Met een transferbootje, dat we op voorhand hadden gereserveerd, kwamen ze ons ophalen van de luchthaven naar het hotel. Ontvangst was uitermate goed en de kamer was voor 14u. al klaar. Zeer nette superior kamers, deze geven wel uit op een klein pleintje. Voor de transfer naar Venetië kan je net voor het hotel een boot nemen. De trip naar Venetië hangt af van waar je gaat afstappen, dus best op voorhand plannen. Het ontbijt is uitstekend en variatie genoeg. Wanneer je gaat dineren is de bediening ook top, uitgebreide kaart en wijnkaart. Een top hotel als je even de drukte van Venetië wil mijden.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van . op 25 jun 2019
Thank you Jurgen for this 10 our 10 review you shared with us and the future travelers. We are glad you enjoyed your stay on Murano island and do hope to have the chance to welcome you again very soon! Best regards, Leonardo Ometto General Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met mooie kamers. Vriendelijk personeel, vooral aan de receptie. Makkelijke check-in. Maar bovenal de shuttleservice die het hotel aanbiedt is helemaal top!!
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van LaGare Hotel Venezia op 9 mrt 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to review our hotel and share your 5 out of 5 experience! See you soon in Venice! Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Roger, Rotterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, service en taxi transfer per boot van en naar vliegveld.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van LaGare Hotel Venezia op 27 feb 2019
Roger, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

ISABELLE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van LaGare Hotel Venezia op 18 dec 2018
Dear Isabelle, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

beth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prime location.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 6 mei 2024
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with usWe would love to welcome you again! Best regads,

8/10 – Goed

Lynn, El Cajon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What can I say, it’s Murano! Room was nice, but overly warm. Apparently, there is a regulation that you cannot have AC before a certain date. But the hotel was very clean and for the most part, quiet. Since we were hot we had to have the window open and there was noise outside, as well as a few mosquitos.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 29 apr 2024
Dear Lynn, Thank you for being our guest and taking some time to provide us with your valuable feedback. Although I am glad to learn your stay was enjoyable overall, I am sorry to read the room temperature was not ideal on this occasion. Hopefully we will have the pleasure of welcoming you back in the future and gain you entire satisfaction. Best regards,

10/10 – Uitstekend

angelo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 29 apr 2024
Thank you for taking the time to share your feedback and for these amazing 5 stars! See you soon in Venice! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 19 apr 2024
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Michael

5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon.

10/10 – Uitstekend

Roy Reginald Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, lovely clean rooms. Lovely atmosphere. Very accommodating. Has its own pier with hotel transfer continently located right outside Marco Polo airport. 5* all day long. Would love to return.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Many thanks for taking the time to review your experience! We are grateful you chose our hotel and we are glad to learn you had a fabulous stay. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back!

6/10 – Redelijk

Manuel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
En primera instancia, tomé esta reserva porque disponían del servicio de recoger en el aeropuerto de Venecia y posteriormente, movilizar a los huespedes desde Murano a Venecia, previa reservación. Al llamar para solicitar el servicio de recogida, me informan que el servicio no está disponible por problemas con el vehículo (bote). Dada la categoría del hotel, debieron contratar otro bote y no dar semejante excusa, adicional que dijeron que era un servicio gratuito y que no estaban obligados a contar con dicho servicio siempre. Ofrecieron x el inconveniente, un upgrade a la habitación, pero realmente, creo que nos dieron la misma habitación que teníamos contratada. Teníamos sólo un día disponible en Venecia para aprovecharlo al máximo, así que decidimos no malgastar nuestro tiempo en reclamaciones.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Dear Manuel, Thank you for being our guest and taking some time to share your concerns. Indeed, our complimentary shuttle is one of the most loved services according to our guests and we appreciate it creates high expectation and we understand your disappointment related to the absence of the shuttle service. Unfortunately, as mentioned on our website, due to a motor damage, our boat was undergoing repairs in the shipyard. Our apologies for the inconvenience caused. We hope this will not prevent you from returning and giving us a second chance. Until then, we wish you only the best of travels moving forward. Sincerely,

8/10 – Goed

Ally

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Das Personal war sehr freundlich. Leider war das Boot des Hotels kaputt, daher war ein Airport Shuttle nicht möglich. Mit dem Public Boot und einem Fußweg von 10 min war das Hotel super erreichbar. Das Zimmer war schön groß, zu zweit hatte man ausreichend Platz. Wir hatten ein Zimmer hinten raus, leider haben sich dort (seit vermutlich mehreren Jahren) Tauben niedergelassen, wodurch das Lüften so gut wie nicht möglich ist. Dementsprechend hat man Tag und Nacht Tauben vor seinem Zimmer, die „laut“ sind und alles voll scheißen.. sehr schade! Das Hotel sollte dringend etwas dagegen tun. Ansonsten ein sehr sauberes und gepflegtes Hotel.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Dear Ally,Thank you for taking a moment to review your recent experience at Hyatt Centric Murano Venice which we are glad to learn was a positive and pleasurable one.On a negative note, are very sorry to learn your stay was impacted by the presence of pigeons. However, we would like to reassure you that the management has always taken this problem very seriously. Control measures are carried out several times over the year with the purpose of limiting pigeons around the property as much as possible. Unfortunately, it is impossible to avoid them totally. Once again thank you for your time, we hope to welcome you back very soon.  Sincerely,

6/10 – Redelijk

Sayder

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siento que puede ser el mejor hotel de Venecia. Sin embargo ofrecen cosas q no las incluyen
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 25 mrt 2024
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at Hyatt Centric Murano Venice, it is much appreciated!  Should you visit ourcity again in the future, we would love to welcome you back. Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I would not advise to go to this property. We were deprived of the transfer from airport to hotel by water taxi with a drink which is why I chose this hotel, two days before we were due to go I was sent an email to say the boat was broken and we would have to find our own way to the island.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 4 mrt 2024
Dear Anthony, Thank you for being our guest and taking some time to share your concerns.Indeed, our complimentary shuttle is one of the most loved services according to our guests and we appreciate it creates high expectation and we understand your disappointment related to the absence of the shuttle service. Unfortunately, as mentioned on our website, due to a motor damage, our boat is currently undergoing repairs in the shipyard. Our apologies for the inconvenience caused.We hope this will not prevent you from returning and giving us a second chance. Until then, we wish you only the best of travels moving forward. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 4 mrt 2024
Thank you very much for taking the time to share details of your experience and for this 5-star rating. Hopefully, we will have the pleasure of welcoming you back at Hyatt Centric Murano Venice on one of your journeys. Sincerely,

4/10 – Matig

Julien

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Son emplacement sur cette très belle île de Murano
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 27 feb 2024
Merci beaucoup d'avoir choisi Hyatt Centric Murano Venice et d'avoir partagé vos impressions sur le séjour. Ce serait un plaisir de vous accueillir une nouvelle fois au sein de notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property, friendly staff, delicious breakfast. Highly recommended.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 19 feb 2024
Dear Alexander, Thank you very much for choosing Hyatt Centric Murano Venice and for your recommendation. We are glad to learn you had a 5-star experience and we hope to welcome you back to the island of the glassmakers very soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

catherine

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 25 mrt 2024
Dear Catherine, Thank you for being our guest and for these 5 stars!It makes us happy to see that we were able to meet your expectations and would love to welcome you again for another stay on the island of the glass-makers. Best regards,

8/10 – Goed

Isamu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 24 jan 2024
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was positive overall. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Darren

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 22 jan 2024
Thank you, Darren, for taking a moment to review your experience on the island of the glass-makers. I am glad to learn your experience was positive overall. We hope to see you again at Hyatt wherever your travel plans will take you next. Best regards,

8/10 – Goed

Vaughan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 15 jan 2024
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 10-star rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Adriana

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 15 jan 2024
Dear Adriana, Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Ann

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 29 jan 2024
Thank you for choosing our property on your recent trip to Venice and for taking some time to rate your experience. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Best regards,

8/10 – Goed

PRAVEEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was comforting and we enjoyed everything. The staff was very helpful
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 2 jan 2024
Dear Praveen, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are delighted to hear that your stay was comforting and that you enjoyed every aspect of it. It is particularly rewarding to know that our staff was able to contribute to your positive experience with their helpful assistance.We appreciate your choice to stay with us and look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Valentin RöttgerGeneral Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Billiet

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 2 jan 2024
Cher Billiet, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de laisser une évaluation. Nous sommes désolés de constater que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous prenons chaque retour au sérieux. Si vous avez des préoccupations spécifiques que vous aimeriez partager, n'hésitez pas à les partager. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de surpasser vos attentes. Cordialement, on behalf of Valentin Röttger - General Manager

10/10 – Uitstekend

Janelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was excellent from check in to check out. Everyone was friendly and accommodating. Rooms were clean and comfortable. Food and drinks were delicious and easy to access as there are multiple restaurants and a bar within the hotel. Couldn’t have asked for a better place to stay for my first time in Italy.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 18 dec 2023
Thank you for being our guest and for this amazing 10-star rating, Janelle!We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we dpo hope to welcome you back very soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

C

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 7 feb 2024
Many thanks for taking the time to review your experience. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Murano again in the future, we would be happy to welcome you back. Best regards,

8/10 – Goed

Isha

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is the beautiful island Murano which is around 40-45 minutes away from Venice by a very convenient ferry ride. The hotel property was great, the food was incredible with lot of choices at breakfast buffet and wonderful sering staff. We had a Junior suite booked overlooking the canal with a very scenic morning view. The hotel staff at the reception was alright, there were some issues with my booking with expedia where hotel couldn't find the reservation. We waited for 30 minutes at the reception trying by ourselves to sort it out (as told by the reception desk), finally after intervention the issue got resolved. They could have been kinder and more compassionate. Overall a good place to stay if you don't mind the commute.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 18 dec 2023
Thank you for making Hyatt Centric Murano Venice your preferred choice of hotel. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr organisierter Ablauf. Toller Service. Super Personal. Klasse Zimmer. Direkt vom Flughafen mit dem Hotel-Schiff abgeholt zu werden, ist schon ein sehr netter Einstieg :)
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 18 dec 2023
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to learn you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall.We would love to welcome you again! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Srinivas Rao, Easton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well-maintained property with very friendly and helping staff. It is ideally located along the canal and water transport station is just across the road.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 18 dec 2023
Many thanks for taking the time to review your experience.We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Filipa

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 18 dec 2023
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Goed

Osvaldo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed bad condition
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 13 nov 2023
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience.We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating.

10/10 – Uitstekend

Besarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 13 nov 2023
Thank you for taking the time to rate your experience at Hyatt Centric Murano Venice, it is much appreciated!  Should you come to Murano again in the future, we would love to welcome you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Kerry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, helpful staff
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 2 nov 2023
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to read you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall. Many thanks for acknowledging the Team and the service provided. We would love to welcome you again!

10/10 – Uitstekend

Sudhir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed staying in Hyatt centric Murano.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 2 nov 2023
Thank you very much for being our guest and rating your experience, which we are thrilled to learn was a 5-star one! Should you plan another visit to our city, we hope that Hyatt Centric Murano Venice will be your choice of hotel once again.

4/10 – Matig

Christina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Skuffende oplevelse
Vi boede på hotellet i tre dage. Måtte sende to ud af tre måltider tilbage til køkkenet, fordi pastaen ikke var færdig kogt (ikke aldente, min mand har været bosiddende i Italien af flere omgange). Maden smagte ikke specielt godt. Vi sad og frøs i restauranten, der der var et net i stedet for vægge, alt for koldt i oktober. En nat gik brandalarmen, og vi løb ned. Da vi kom ned til receptionen, talte receptionisten i telefon, og kiggede blot op, men det var det. Havde været rart med en melding, efter vi havde løbet ned med vores dreng, igennem gange og kontoret. Receptionistens manglende reaktion, fik os frem til konklusionen at der ikke var fare. Så vi gik tilbage ad nedtrapper og gange, da elevatoren ikke kørte grundet alarmen. Afløbet i bad og håndvask, var begge stoppet på vores værelse. Vores udsigt var en byggeplads. En rengøringsmand vaskede gulv, men der var ikke et advarselsskilt, så min mand var ved at falde bagover. Værelset var iskoldt da vi kom, dårlig klima på værelset. Elevatoren i lobbyen, havde en defekt/smadret knap. Der er en del glas-pynt ved receptionen, som trængte til en støvklud. Dette hotel levede ikke op til vores forventninger.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 6 nov 2023
Thank you for evaluating your stay at Hyatt Centric Murano Venice and for being our guest. We regret to hear your recent stay was not pleasurable and below expectations and we send our sincere apologies for the inconvenience occurred. This is not the level of service we generally provide, and it certainly does not meet our standards either. Your comments will be shared with the appropriate team members so we can take action to prevent these issues from happening again. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again in the future and regain your trust.  Best regards,

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
free shuttle water taxi to airport
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 2 nov 2023
Many thanks for taking the time to review your experience, Michelle. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back.

10/10 – Uitstekend

Gregory, Weston

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and comfortable property. Modern, clean and spacious. Gotta take the vapoteras to get to Venice but easy to use - just outside hotel lobby
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 6 nov 2023
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at our hotel, it is much appreciated!  Should you come to Murano again in the future, we would love to welcome you again. Sincerely,

4/10 – Matig

Erina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room needs some maintenance.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 6 nov 2023
Thank you for your visit and for taking some time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Vinayak

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 6 nov 2023
Thank you Vinayak for this amazing 5 stars review. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Hermaleah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good.
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 6 nov 2023
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating!We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon.  Best regards,