Akakura Yours Inn
Wintersportresort met faciliteiten voor skiërs
Fotogalerie voor Akakura Yours Inn





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, gedeelde badkamer laden

Driepersoonskamer, gedeelde badkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, gedeelde badkamer laden

Twin kamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, privébadkamer laden

Twin kamer, privébadkamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

219-70 Tagiri, Myoko, Niigata-ken, 949-2102
Over deze accommodatie
Akakura Yours Inn
Vergelijkbare accommodaties

Lotte Arai Resort
Lotte Arai Resort
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 369 beoordelingen
De prijs is € 69
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Akakura Yours Inn Myoko
Akakura Yours Myoko
Akakura Yours
Akakura Yours Inn Myoko
Akakura Yours Inn Guesthouse
Akakura Yours Inn Guesthouse Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Akakura Yours Inn
9,6
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,6
Locatie
9,8
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Kazuaki
10 aug 2025
Kazuaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marit Eriksen
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott oppgold i Myoko

Marit Eriksen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JIHSHIN
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Yours is mine




JIHSHIN
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wayne
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wayne
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hayley
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayley
10/10 – Uitstekend
JunHao
Reisde met een groep
6 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JunHao
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
MASAO
12 dec 2024
MASAO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Osamu
Reisde met familie
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osamu
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適に過ごせました
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kwok him
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一次好的體驗,值得再來

Kwok him
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Seppo
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Seppo
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dillon
Reisde met familie
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dillon
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jul 2023
Positief: Personeel en service
快適な旅のお供
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met partner
25 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
7 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Chris
16 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met partner
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
6 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Yik Wang
4 feb 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay in Akakura

Yik Wang
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
KAZUNORI
Reisde met een groep
6 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUNORI
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
SHUHEI
Reisde met een groep
11 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUHEI
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Jake
Reisde met een groep
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
Jake
9 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
katsushige
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
katsushige
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








