Lime Resort Myoko
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Myoko Kogen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lime Resort Myoko





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Suite (Suite) laden

Suite (Suite)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Kamer (Japanese Modern Style, Type A) laden

Kamer (Japanese Modern Style, Type A)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2251-2 Sekikawa, Myoko, Niigata, 949-2112
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Lotte Arai Resort
Lotte Arai Resort
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 343 beoordelingen
De prijs is € 58
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden niet tot het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lime Myoko
Ryokan Lime Resort Myoko Myoko
Myoko Lime Resort Myoko Ryokan
Ryokan Lime Resort Myoko
Lime Resort Myoko Myoko
Lime Resort
Lime
Lime Resort Myoko Myoko
Lime Resort Myoko Ryokan
Lime Resort Myoko Ryokan Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lime Resort Myoko
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 mrt 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Matt
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Matt
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Christopher
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Alberto
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos Alberto
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lynn
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with excellent service




Lynn
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
えみ
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2024
Positief: Voorzieningen
えみ
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hidetoshi
10 aug 2024
Hidetoshi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きれいな部屋とおいしい食事
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nozomi
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nozomi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Joanna wai sze
12 jul 2024
Joanna wai sze
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
????
Reisde met familie en kleine kinderen
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
????
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
Reisde met familie
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYUKI
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Hoi Tak Raymond
Reisde met familie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Tak Raymond
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will come back again
Michael
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
sojeong
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
sojeong
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
yu chuan
Reisde met een groep, Reisde met familie
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yu chuan
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ed
Reisde met familie
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ed
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Nelson
Reisde met een groep
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelson
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
kit shan
Reisde met een groep
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常良好的住宿體驗
kit shan
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Wilson
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilson
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
ikuro
Reisde met familie
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ikuro
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
サダオ
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
サダオ
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
lik wai
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lik wai
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
TAKAO
Reisde met familie
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3年ぶりの妙高高原に感激!




TAKAO
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
MINORU
9 sep 2023
MINORU
1 nacht verbleven in september 2023