Fotogalerie voor Woody House Kazamidori





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, gedeelde badkamer laden

Twin kamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer, gedeelde badkamer laden

Standaard kamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Woody House Kazamidori in Myoko. Heiligdom van Togakushi is een bekende bezienswaardigheid en voor een wat actievere ervaring ga je naar Myoko Kogen en Skiresort Madarao Kogen. Naumann-olifantenmuseum van Nojiri-meer en Myoko Sunshine Land zijn ook zeker het bezoeken waard.

1456-7 Taguchi, Myoko, Niigata-ken, 949-2106
In de buurt
- Myoko Kogen - 1 min. lopen - 0.0 km
- Skigebied Akakura Onsen - 6 min. lopen - 0.6 km
- Skigebied Akakan - 6 min. lopen - 0.6 km
- Skigebied Ikenotaira Onsen - 3 min. rijden - 2.0 km
- Skigebied Suginohara - 6 min. rijden - 6.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 日本亭 別店 つぐみ - 17 min. lopen
- アクアダイニング - 3 min. rijden
- カフェテラス - 3 min. rijden
- ケバブ屋 - 17 min. lopen
- 中華料理 栄華 - 2 min. rijden
Over deze accommodatie
Woody House Kazamidori
Vergelijkbare accommodaties

Elan Hotel Lake Nojiri
Elan Hotel Lake Nojiri
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 35 beoordelingen
De prijs is € 111
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Woody House Kazamidori Guesthouse Myoko
Woody House Kazamidori Guesthouse
Woody House Kazamidori Myoko
Woody House Kazamidori Myoko
Woody House Kazamidori Guesthouse
Woody House Kazamidori Guesthouse Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Woody House Kazamidori
8,0
Zeer goed
8,0
Netheid
7,4
Locatie
8,8
Personeel en service
6,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 feb 2019
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Rick
22 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rick
3 nachten verbleven in januari 2018