Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mercure Nadi





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
14 sep - 15 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 queensize bedden laden

Deluxe kamer, 2 queensize bedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior kamer, meerdere bedden laden

Superior kamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, meerdere bedden laden

Standaard kamer, meerdere bedden
8,0 van 10
Zeer goed
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, meerdere bedden laden

Deluxe kamer, meerdere bedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Queens Road, Martintar, Nadi
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: FJD 100.00 per nacht (bij een verblijf tussen 1 januari en 31 december)
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. FJD 30.00 per persoon
- Toeslag voor wifi in de kamer: FJD 40 per 24 uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor kabelinternet op de kamer: FJD 40 per 24 uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: FJD 11.25 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: FJD 37.50 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor laat uitchecken: FJD 90.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: FJD 60.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 18 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mercure Hotel Nadi
Mercure Nadi
Nadi Mercure
Accor Nadi
Mercure Nadi Fiji
Mercure Nadi Hotel Nadi
Mercure Nadi Hotel
Mercure Nadi Nadi
Mercure Nadi Hotel
Mercure Nadi Hotel Nadi
Mercure Nadi CFC Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mercure Nadi
Beoordelingen
7,2
Goed
7,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 sep 2024
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Maarten, Merucre hotel, Nadi
17 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel voor tussenstop
Maarten
6/10 – Redelijk
julie
15 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
julie
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ranbir Kaur
11 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ranbir Kaur
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lokesh Kumar
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokesh Kumar
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hideki, sinjyuku-ku
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2025
Positief: Personeel en service




Hideki
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jotifini
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jotifini
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Rabend, Brisbane
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rabend
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shazil
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shazil
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Edward, Los Angeles
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Edward
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MIKIKO
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen




MIKIKO
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
???
1 aug 2025
???
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
William
25 jul 2025
William
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
THAO, Springvale South
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
THAO
7 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Arti
15 jul 2025
Arti
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
August
12 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
August
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Mark
2 jul 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Prakash
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prakash
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Usha Kiran
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Usha Kiran
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Darren
29 jun 2025
Darren
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Rajendra
28 jun 2025
Rajendra
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SHAYLEEN
26 jun 2025
SHAYLEEN
1 nacht verbleven in juni 2025