Fotogalerie voor HOTEL 24 sweets HAKUBA





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, gedeelde badkamer laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een sofabed
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style Tatami 8 mats) laden

Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style Tatami 8 mats)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style with Tatami 8 + 14 mat) laden

Traditionele kamer (Japanese Style with Tatami 8 + 14 mat)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5270 Happo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Over deze accommodatie
HOTEL 24 sweets HAKUBA
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.2 van 10, Fantastisch, 143 beoordelingen
De prijs is € 116
23 okt - 24 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hakuba Glorious
Hakuba Glorious Hotel
Hakuba Glorious
HOTEL 24 sweets HAKUBA Hotel
HOTEL 24 sweets HAKUBA Hakuba
HOTEL 24 sweets HAKUBA Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL 24 sweets HAKUBA
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Lance
Reisde met een groep
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Lance
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Zayne
Reisde met partner
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zayne
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Alan
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient Location but Spartan Room
Alan
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
KYOKO
Reisde met partner
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KYOKO
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
MAN WAI
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location and convinence
MAN WAI
3 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
YUJIRO
Reisde met familie en kleine kinderen
28 dec 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUJIRO
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Kevin
21 feb 2024
Kevin
8 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Nao
Reisde met partner
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nao
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
miguel
27 dec 2023
miguel
4 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Courtney
22 jan 2022
Courtney
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Chris, Port Hacking
16 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay at Hotel Glorious
Chris
4/10 – Matig
Jojo, Spain
5 feb 2014
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, that's all..
Jojo
8/10 – Goed
Cody, Brisbane
9 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great hotel close to Happoone Resort
Cody
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2013
Positief: Personeel en service, comfort kamer
朝食など
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Tom, Southampton, UK
2 jan 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly hotel for visiting the slopes
Tom
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 dec 2012
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Danielle, Australia
12 feb 2012
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer