Fotogalerie voor Hotel Hoshikawakan





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 103
15 okt - 16 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, New Bldg, for 4) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, New Bldg, for 4)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer laden

Traditionele driepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2941-50 Hirao, Yamanouchi, Nagano, 381-0401
Over deze accommodatie
Hotel Hoshikawakan
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Housei
Hotel Housei
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 184 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 per persoon
- Dineren: JPY 6000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hoshikawakan Yamanouchi
Hoshikawakan Yamanouchi
Hoshikawakan
Hotel Hoshikawakan Ryokan
Hotel Hoshikawakan Yamanouchi
Hotel Hoshikawakan Ryokan Yamanouchi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hoshikawakan
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Virgile, Montréal
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Personeel en service
Virgile
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuri
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
しょうじ
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
しょうじ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よかったです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Trenton
13 apr 2025
Trenton
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MANABU
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食
MANABU
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lars
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt hotel tæt ved yudanaka station
Lars
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
???
4 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
???
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Erika
Reisde met partner
20 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Erika
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Milos
Reisde met familie
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milos
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Takahiro
Reisde met een groep
11 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takahiro
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ronald, Granada hills
10 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Pang san
Reisde met een groep
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pang san
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shenaya
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shenaya
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Choon Sheng
Reisde met familie en kleine kinderen
29 dec 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Choon Sheng
2/10 – Ontzettend slecht
Choon Sheng
Reisde met familie en kleine kinderen
29 dec 2024
Negatief: Personeel en service
Choon Sheng
8/10 – Goed
なつこ
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
なつこ
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
y
16 nov 2024
y
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Dag
Reisde met familie
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dag
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
YUKIHIKO
Reisde met familie
12 okt 2024
YUKIHIKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MINORU
7 okt 2024
MINORU
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 sep 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
老人のつぶやき
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Aklko
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅から近く、貸切風呂あり。
Aklko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Mai
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
2 nachten verbleven in juli 2024