Hotel Madarao
Wintersportverblijf met restaurant en bars/lounges
Fotogalerie voor Hotel Madarao





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, gedeelde badkamer laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Driepersoonskamer, gedeelde badkamer laden

Driepersoonskamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige slaapzaal laden

Eenvoudige slaapzaal
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Madarao-Kogen, Myoko, Niigata, 389-2257
Over deze accommodatie
Hotel Madarao
Vergelijkbare accommodaties

Xplore by Active Life
Xplore by Active Life
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
7.6 van 10, Goed, 36 beoordelingen
De prijs is € 124
20 dec - 21 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Madarao Iiyama
Madarao Iiyama
Hotel Madarao Hotel
Hotel Madarao Myoko
Hotel Madarao Hotel Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Madarao
Beoordelingen
7,0
Goed
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Rob
4 mrt 2025
Rob
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Ricardo
Reisde met een groep
28 feb 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Tasheena
Reisde met familie en kleine kinderen
21 feb 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tasheena
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
old, noicy and dirty hotel




Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Boyd
7 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boyd
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
日本人にはお勧めできません
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
allison
5 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
allison
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Libo
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Libo
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
makoto
Reisde met huisdieren, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 jan 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen
makoto
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Koki
31 dec 2023
Koki
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Yu
Reisde met een groep
16 feb 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
KATSUHISA
6 feb 2023
KATSUHISA
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Judyien
Reisde met familie
2 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judyien
8/10 – Goed
Samuel
24 jan 2022
Samuel
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Alegna
3 jan 2022
Alegna
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Lorrienda
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended!!!
Lorrienda
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Marites
Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marites
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Reisde met een groep
1 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Tyler
Reisde met een groep
6 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler
2 nachten verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最悪の日本語通じないホテルです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019








