Shiga Grand Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant en een bubbelbad in Yamanouchi

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
  • Restaurant
De huidige prijs is € 199
6 dec - 7 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Kamer, privébadkamer (Western-Style)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Airconditioning
Gratis extra bedden
Bidet
Privébadkamer
Koelkast
Flatscreentelevisie
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 eenpersoons stapelbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
7149-16, Hirao, Yamanouchi, NAGANO, 381-0401

In de buurt

  • Ichinose Family Skigebied - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Maruike-skigebied - 7 min. rijden - 7.0 km
  • Skigebied Shiga Kogen - 9 min. rijden - 8.9 km
  • Shibu Onsen - 15 min. rijden - 15.2 km
  • Jigokudani Apenpark - 25 min. rijden - 17.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Yudanaka - 27 min. rijden

Restaurants

  • SORA terrace
  • ‪SHIGA BASE - ‬6 min. rijden
  • ‪山ノ内大勝軒 - ‬6 min. rijden
  • ‪猿座カフェ (ENZA Cafe) - ‬15 min. rijden
  • ‪篝火 - ‬10 min. rijden

Over deze accommodatie

Shiga Grand Hotel

Hotel in de buurt van Skigebied Shiga Kogen
Bij Shiga Grand Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een tuin, een bubbelbad en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een rookvrije accommodatie, een bagageopslagruimte en een cadeauwinkel
  • Een automaat, een lift en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 89 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Ski-opslag
  • Skipassen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 21.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.30 uur en 22.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een verblijf op basis van halfpension hebt geboekt, dien je voor 18.00 uur in te checken als je wilt dineren.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

SHIGA GRAND HOTEL Yamanouchi
SHIGA GRAND Yamanouchi
SHIGA GRAND
SHIGA GRAND HOTEL Hotel
SHIGA GRAND HOTEL Yamanouchi
SHIGA GRAND HOTEL Hotel Yamanouchi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Shiga Grand Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Shiga Grand Hotel?

Vandaag, 7 nov. 2025, kost een verblijf bij Shiga Grand Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 6 dec. 2025 min. € 199,27, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Shiga Grand Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Shiga Grand Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Shiga Grand Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 21.30 uur uit te checken.

Waar ligt Shiga Grand Hotel?

Dit hotel ligt in Hooglanden van Shiga, binnen 10 minuten lopen van Ichinose Family Skigebied en Tanne no Mori Okojo Skigebied. Ook Ichinose Diamond Ski Resort en Yakebitaiyama Ski Resort liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Shiga Grand Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 5 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nguyen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレが、洋式少なく和式だけの階あり、感想室もスキーブーツを置いておくと取られそうなオープンな感スペース、室内まで持っていく手間必要でした。
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

スキー旅行で利用しました。

乾燥室のスキー板を置く場所が、あまり良くなかった。受付も人がいなくて、待たされる。でも対応は、良いです。
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

MICHINOBU

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

志賀高原スキーの定宿!!

志賀高原にスキーに来る際は何度か利用しています。チェックイン時間前に到着しても車も止めさせてもらえるし荷物も置かせてもらえるし、チェックアウト後も同様に荷物を置かせてもらえるので心置きなくスキーを楽しむことができました。 食事はバイキング形式でメインがすき焼きの食べ放題でしたが喜んだのは自分だけで子供たちは好きなもの食べていました(笑)
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

mutsuo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018