Fotogalerie voor KITAKARUIZAWA Golden Forest Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 78
17 okt - 18 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Western Twin) laden

Kamer, niet-roken (Western Twin)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privรฉspa binnen
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
2 slaapkamers
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1990-2837 Kitakaruizawa Agatsumagun, Naganohara, Gunma, 377-1412
Over deze accommodatie
KITAKARUIZAWA Golden Forest Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Estivant Club
Estivant Club
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 7 beoordelingen
De prijs is โฌย 106
16 okt - 17 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3080 voor volwassenen en ca. JPY 1100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kitakaruizawa Golden Forest
KITAKARUIZAWA Golden Forest Hotel Hotel
KITAKARUIZAWA Golden Forest Hotel Naganohara
KITAKARUIZAWA Golden Forest Hotel Hotel Naganohara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KITAKARUIZAWA Golden Forest Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Tadashi
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tadashi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Masatoshi, Sizuokashi Surugaku
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Masatoshi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
YAYOI
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YAYOI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 โ Redelijk
ใฒใใ
20 aug 2025
ใฒใใ
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Yasuko
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Yasuko
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
??
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
SATOMI
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOMI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Koji
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
ใขใคใ
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใขใคใ
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
Hikaru
10 jul 2025
Positief: Personeel en service
Hikaru
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
Handa
6 jul 2025
Handa
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
MAKI
Zakenreiziger
18 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใปใ
Zakenreiziger, Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใปใ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
JALGL
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JALGL
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Nonoko
24 nov 2024
Nonoko
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
Brenda, FPO AP
19 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
megumi
Reisde met familie
5 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
megumi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
YUUJI
Reisde met familie
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUUJI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
Ayaka
Reisde met een groep
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayaka
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 โ Matig
ใฒใใ
14 sep 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฒใใ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
Wendy
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Hyun ryung
21 aug 2024
Hyun ryung
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใญใ
17 aug 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใญใ
1 nacht verbleven in augustus 2024