Comfort Hotel Nagoya Meiekiminami
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Osu Winkelgebied
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Comfort Hotel Nagoya Meiekiminami





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-14-16 Meiekiminami, Nakamura-ku, Nagoya, Aichi, 450-0003
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Royal Park Canvas Nagoya
The Royal Park Canvas Nagoya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 74
7 jul - 8 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en LINE Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Nagoya Meiekiminami
Comfort Hotel Nagoya Meiekiminami Hotel
Comfort Hotel Nagoya Meiekiminami Nagoya
Comfort Hotel Nagoya Meiekiminami Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Comfort Hotel Nagoya Meiekiminami
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Julia
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoki
Zakenreiziger
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stacey
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacey
8/10 – Goed
Nicte-Ha
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicte-Ha
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ATSUKI
18 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ATSUKI
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Kylie
11 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kylie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KOHEI
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOHEI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pamela
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takafumi
17 mrt 2025
Positief: Netheid
Takafumi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
shihori
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shihori
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUMI
Reisde met een groep
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKUMI
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
miki
21 feb 2025
miki
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HSIAO-HAN
Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSIAO-HAN
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Ki Vicky
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Ki Vicky
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Masako
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yasuhiro
Zakenreiziger
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jiro
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jiro
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
7 feb 2025
Erika
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHIUNG-HUI
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIUNG-HUI
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Jose
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
JiaJie
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JiaJie
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
CHEYEN
30 jan 2025
CHEYEN
4 nachten verbleven in januari 2025