HOTEL LiVEMAX Meieki
Hotel in Nagoya, op loopafstand van Osu Winkelgebied
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL LiVEMAX Meieki





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 33
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Massages in de kamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bureau
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Massages in de kamer
Alle foto's voor Single Room Smoking laden

Single Room Smoking
Alle foto's voor Single Room Nonsmoking laden

Single Room Nonsmoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-5-1, Meieki Minami, Nakamura-ku, Nagoya, Aichi, 450-0003
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL LiVEMAX PREMIUM Nagoya Marunouchi
HOTEL LiVEMAX PREMIUM Nagoya Marunouchi
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
7.8 van 10, Goed, 244 beoordelingen
De prijs is € 29
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LiVEMAX MEI-EKI Nagoya
LiVEMAX MEI-EKI Nagoya
LiVEMAX MEI-EKI
HOTEL LiVEMAX MEI EKI
HOTEL LiVEMAX Meieki Hotel
HOTEL LiVEMAX Meieki Nagoya
HOTEL LiVEMAX Meieki Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL LiVEMAX Meieki
Beoordelingen
7,2
Goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jun 2025
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yasuhiro
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NARUMI
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NARUMI
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
david israel
29 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
david israel
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ralph
Reisde met familie
7 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralph
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Yuki
24 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
katsuya
17 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
katsuya
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Yumiko
9 feb 2025
Yumiko
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Linus
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linus
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shu
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shu
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
JOHN
24 dec 2024
Positief: Personeel en service
JOHN
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Shuji
Zakenreiziger
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shuji
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Reynaldo
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reynaldo
7 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
JUNJI
Zakenreiziger
10 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
JUNJI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
k
Zakenreiziger
26 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
k
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HIKARU
23 nov 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HIKARU
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshihara
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihara
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
kIICHIROU
Zakenreiziger
12 nov 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
kIICHIROU
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Vincent
Zakenreiziger
10 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vincent
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Hiroyuki
18 okt 2024
Hiroyuki
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
EIKO
12 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EIKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshiki
Zakenreiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiki
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ryuto
1 okt 2024
Ryuto
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Shinichiro
Zakenreiziger
24 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shinichiro
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kyoma
16 sep 2024
Kyoma
1 nacht verbleven in augustus 2024