Hotel Shinsuien
Hotel met een bubbelbad, in de buurt van Atsuta Jingu-heiligdom
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-6 Tamanoi-cho, Atsuta-ku, Nagoya, Aichi-ken , 456-0025
Over deze accommodatie
Hotel Shinsuien
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Meitetsu Chiryu Ekimae
Toyoko Inn Meitetsu Chiryu Ekimae
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 370 beoordelingen
De prijs is € 59
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shinsuien Nagoya
Shinsuien Nagoya
Shinsuien
Hotel Shinsuien Hotel
Hotel Shinsuien Nagoya
Hotel Shinsuien Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Shinsuien
Beoordelingen
7,4
Goed
7,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
ケンジ
Reisde met familie
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ケンジ
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Naoki
25 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Seiichi
7 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiichi
10/10 – Uitstekend
ひでじ
3 dec 2022
ひでじ
10/10 – Uitstekend
タケシ
Reisde met familie en kleine kinderen
19 sep 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
タケシ
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Daisuke
Reisde met partner
9 dec 2021
Negatief: Personeel en service
Daisuke
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
正直な感想です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Kaizuka
Zakenreiziger
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaizuka
3 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Hiroaki
Zakenreiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroaki
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
naoya
Zakenreiziger
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
泊まるだけでしたけど安くて朝食も付いて満足でした
naoya
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
persimmontree, 大阪府
Zakenreiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
persimmontree
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Nobuyuki
Zakenreiziger
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuyuki
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Susumu
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susumu
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
TAKAHIRO
Zakenreiziger
3 nov 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 okt 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
出張にお勧め
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Hiromi
22 okt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiromi
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
shoma, 茨城
Zakenreiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shoma
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテル側が100%悪くないですが
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Shinichi
20 jul 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Shinichi
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Takayuki
28 mei 2019
Positief: Personeel en service
ホテルの場所とスタッフ
Takayuki
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019