Executive lounge

Beoordelingen van Nagoya Marriott Associa Hotel

4.5 out of 5
Nagoya Marriott Associa Hotel
1-1-4 Meieki, Nakamura-ku, Nagoya, Aichi-ken

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 692 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 217 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1002 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Shigeru

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
落ち着いた部屋でした
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jitian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
帰りも荷物を預かってくださり、最終日の観光も荷物がなく楽しめました。
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Yutaka

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
新幹線が便利
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Shunji

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Shunji

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yuko

2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Ayako

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hiroshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kazuta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location , service and food are fantastic.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Damien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Guillermo, Garza Garcia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつものことながらスタッフのすばらしさ、部屋の快適さに楽しくステイさせていただきました。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kai Siang

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Akira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から直結で大変便利です 高級感もあります
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Curtis

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
I liked the hotel but room was small and you have to pay for amenities. Somewhat false advertising
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

masahiro

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Noriko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地は複数の駅のそばで非常に良い。 エレベーターや通路・フロントなど共有部分も内装が高級感があり、こだわりが感じられる。 部屋はスタンダードダブルだったが、たまたま変形のやや広めの部屋でゆったりしていた。 ドアノブや洗面台のレバーや照明などのデザインにゴールドが施されクオリティーの高さを感じた。 タブレット端末で空調や照明がコントロールできるのだが、操作途中でフリーズしてしまい、暖房温度の設定ができなくなってしまったが、ホテル側の不備ではなく私の操作ミスなのかもしれない。 全般的に満足度の高い宿泊だった。
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Takeshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yutaka

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
便利。
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MAKOTO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Miki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Kaori

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Soyeon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
위치가 최고였어요~~ 직원분들도 친절하고 좋았습니다
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yusuke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Soyeon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

JUNGRAN

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JEAN LUC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariott, la qualité en plus !
Hôtel grandiose très bien placé, facile d’accès et nous avons bénéficié d’un surclassement 🙏🙏🙏🙏 , chambre plus grande et vue magnifique. Les produits de soin du visage sont de très bonne qualité. Et le petit déjeuner excellent. L’hôtel est très bien situé, dans un quartier vivant bondé de restaurants et de boutiques pour toutes les bourses!
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

SUK YOUNG

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Wesley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
在樓層房間指示不夠清晰。 電視應該要有YouTube 及Netflix 等選項,這些服務在4星級亦會提供,希望酒店管理能改善。 房間沒有咖啡包提供亦令人失望。
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

DAEWON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
나고아역이랑 같이있어서 공항에서 호텔로 이동하기가 아주 편해요. 또한 호텔건물이 중심지에 있어서 쇼핑이나 맛집 이동도 좋습니다.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Erika

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Niko, San Diego

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time staying here. We were in Nagoya visiting Ghibli Park, and staying at this hotel really made the entire trip a wonderful experience. Hotel itself is very nice, and the access to transportation is great. There are so many shopping areas near by, and also there are so many restaurants right below in the tower. Yes, the hotel sits on top of the shops and restaurants. If I ever go back to Nagoya, I’ll be staying there again for sure.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is wonderful. Clean convenience safe and polite staff. However I wish they have a coin operated laundry.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Karube

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Maria Jennepher

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great service and clean rooms
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
ちょっと残念でした
出張で1泊しました。2420号室でしたがテレビの上のエアコンの吹き出し口の奥で水滴が鉄板に当たる音?がして、夜はよく眠れませんでした。 それと、ゴミ箱のそばでカーテンの影に隠れてましたが、前に泊まった方のゴミが落ちていました。
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

ryuzo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
名古屋駅直結なのでとても便利。新幹線使うにしても飛行機使うにしても、名古屋駅だと乗り換えいらず。
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yutaka

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
新幹線へのアクセス
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JUNKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆったりスペースでよかった、唯一てれびのかくどが、、、
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Wakana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

hyounkon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
모든 부분이 최고이고 부족한 부분이 없었습니다. 유일한 단점이라면 높은 가격이겠네요.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nobuyuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

MYUNGJOO

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ryouichi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても良かったです
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

KEIICHIRO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
高層階にあるホテルで名古屋駅に直結しており、利便性がとても良い。また、施設も充実しており、清潔感が高く、スタッフの対応も満足するものであった。
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sunghwan

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
리셉션 받는 직원이 불친절 했어요. 호텔은 고급 호텔이지만, 내부가 오래된 느낌이 많았습니다.
1 nacht verbleven in december 2023