Hotel Resol Trinity Naha
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kokusai-dori Winkelstraat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Resol Trinity Naha





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Universal Room, For 2 Person) laden

Kamer, niet-roken (Universal Room, For 2 Person)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (For 1 Person) laden

Twin kamer, niet-roken (For 1 Person)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 1 Person) laden

Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 1 Person)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Universal Room, For 1 Person) laden

Kamer, niet-roken (Universal Room, For 1 Person)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (For 2 persons) laden

Twin kamer, niet-roken (For 2 persons)
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 2 persons) laden

Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 2 persons)
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Okinawa Sesoko Resort
Motobu
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 393 beoordelingen
De prijs is โฌย 215
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Asahimachi, Naha, Okinawa, 900-0029
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 2.158 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt. Extra schoonmaakservice en dagelijkse handdoekenwissel zijn op aanvraag beschikbaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Trinity Naha Naha
Hotel Resol Trinity Naha Hotel
Hotel Resol Trinity Naha Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Naha
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 โ Redelijk
Melissa
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid
Melissa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Benjamin Mikaeili
Reisde met partner
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin Mikaeili
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Thomas
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
9 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Ronald, Sankt Augustin
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroyuki
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
V
Reisde met partner
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
V
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
AKARI
7 mei 2025
Positief: Netheid
AKARI
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
AKIYA
Reisde met een groep
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIYA
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
YUKI
28 apr 2025
YUKI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Momo
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Momo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Koonchorn
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koonchorn
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Bak Eng, SINGAPORE
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bak Eng
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
JINAH
9 apr 2025
JINAH
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Soichiro
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soichiro
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Keiji
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiji
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
mihee
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ด์ฐฎ์ ํธํ
mihee
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Pi Yao
Reisde met een groep
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pi Yao
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
HSINGYING
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HSINGYING
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
ar
24 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
ar
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Chui Ling
23 mrt 2025
Chui Ling
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Stacy
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, pay to park
Stacy
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
HSUEH LING
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HSUEH LING
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
sadaharu
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
sadaharu
1 nacht verbleven in maart 2025