Hotel Resol Trinity Naha

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kokusai-dori Winkelstraat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Resol Trinity Naha

Openbaar bad
Exterieur
Receptie
Ingang accommodatie
Individueel gemeubileerd, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 84
5 nov - 6 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 2 persons)

9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, niet-roken (Universal Room, For 2 Person)

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken (For 2 persons)

9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
  • 23 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
  • 24 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 5
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons slaapbank

Twin kamer, niet-roken (For 1 Person)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 1 Person)

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, niet-roken (Universal Room, For 1 Person)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel Resol Trinity Naha is in het stadscentrum in Naha te vinden. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Kokusai-dori Winkelstraat en DFS Galleria Okinawa, terwijl natuurgenieters bij Strand van Naminoue en Senaga-jima van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Okinawa Arena en denk er ook aan wat tijd voor Okinawa Wereld te maken, een topattractie die je niet mag missen. Over de gunstige ligging van dit hotel ten opzichte van het openbaar vervoer zijn reizigers erg positief: Station Asahibashi ligt op maar 3 minuten lopen en Station Tsubogawa op 7 minuten.
Kaart
7 Asahimachi, Naha, Okinawa, 900-0029

In de buurt

  • Kokusai-dori Winkelstraat - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Cruiseterminal van Naha - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Kantoor van de Prefectuur van Okinawa - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Strand van Naminoue - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Haven van Tomari - 2 min. rijden - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Asahibashi - 3 min. lopen
  • Naha (OKA) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪35 Coffee - ‬4 min. lopen
  • ‪沖縄料理 あさひ - ‬4 min. lopen
  • ‪レストラン 花茶屋 - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. lopen
  • ‪鳥玉 泉崎店 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Resol Trinity Naha

Hotel in de buurt van Kokusai-dori Winkelstraat
Hotel Resol Trinity Naha ligt in de buurt van Cruiseterminal van Naha en Strand van Naminoue en biedt daarnaast faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een bagageopslagruimte
  • Een automaat
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de nabijheid tot het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle 220 kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches
  • Waterkokers, beperkte schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.500 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.500 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Blue Books Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Spa

  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tapijt in de kamer

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Gemeenschappelijke woonkamer

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individuele aankleding

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt. Extra schoonmaakservice en dagelijkse handdoekenwissel zijn op aanvraag beschikbaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Resol Trinity Naha Naha
Hotel Resol Trinity Naha Hotel
Hotel Resol Trinity Naha Hotel Naha

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Trinity Naha?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Resol Trinity Naha?

Vandaag, 13 okt. 2025, kost een verblijf bij Hotel Resol Trinity Naha van één nacht voor twee volwassenen op 5 nov. 2025 min. € 84,08, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Resol Trinity Naha te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1500 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Resol Trinity Naha?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Trinity Naha uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Resol Trinity Naha?

Dit hotel ligt in Naha-shi, binnen 10 minuten lopen van Kokusai-dori Winkelstraat en Cruiseterminal van Naha. Ook Haven van Tomari en DFS Galleria Okinawa liggen binnen 5 km afstand. Station Asahibashi ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Tsubogawa is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Naha

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 171 van 299 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 91 van 299 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 299 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 299 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 299 beoordelingen

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

HOKUTO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちょっと豪華なリゾート風ビジネスホテルといった感じです。 上層階に大浴場があるのと、朝食が充実しているのがとても良いです。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

ちあき

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適でした!ありがとうございました! ぜひまた利用させていただきたいです!
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Tatsuya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
レンタカーがトヨタライズだったかな?ライズの高さの駐車場がいっぱいで、駐車場がドンキホーテの提携駐車場だったのが遠かった位でしょうか あとはきれいなホテルでした
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MIYUKI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
接客もご丁寧だしアメニティも充実してました
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Kurokawa

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
施設が清潔で、朝食が美味しかったです
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

mounir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, well designed and furnished rooms. The staff is amazing, extremely friendly, hospitable and always ready to help. The breakfast is super high quality. Washers and dryers in the building is awesome, I just wish they have more washer and dryer units to accommodate the high demand.
10 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Oguz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Machiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kayla

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice environment, swimming pool, hotspring and breakfast 👍👍👍
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Erica

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is quite new and has a large public bath upstairs. However, the air circulation inside was not very good, possibly due to the number of users. Improving this would make the stay even better.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Taichi

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Asami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
特に朝食がとても素晴らしかったです⭐ お部屋もきれいでした。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Noriaki

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車場が少なく、車高の高い車だと提携先に止めることになります。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

hanae

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅、バスターミナルがすぐ近くになので那覇観光するなら便利!徒歩で国際通りなども行けます!
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Atsuko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable and so nice
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Veronica

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hanako

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車場に車を預けるところからスタッフの片の対応がよく、チェックイン時もとてもスムーズでした。また、エレベーターの使用方法もとても丁寧に教えて頂き、とても助かりました。 ぜひまた利用したいと思います!いや、また絶対に来ます!
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

YUTA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適でした。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

JUNKO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

TOMOKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Young kwan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
공항과 가깝고 버스.지하철도 타기 편하고 우버로택시타고 괜찮음. 조식도 짜지 않고 알차고 맛있음.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Satoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
モノレール旭橋駅から近くて とても静かなところにありました。 外観が沖縄の花ブロックを使用していて 夜観るととても雰囲気があってオシャレでした♪ 客室も自然なトーンで落ち着いているので ゆっくり過ごすことがでしました♪ また利用したいです
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

KENICHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ISAO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

TAEGYEONG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절하고 배려깊다
1 nacht verbleven in mei 2025