Mr.KINJO in HAIBISU NISHIMACHI
Pension in Naha, op 7 minuten lopen van Cruiseterminal van Naha
Fotogalerie voor Mr.KINJO in HAIBISU NISHIMACHI





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 29
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hewitt Resort Naha
Naha-shi
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 446 beoordelingen
De prijs is € 58
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4- Tsuji, Naha, Okinawa, 900-0037
Over deze accommodatie
Mr.KINJO in HAIBISU NISHIMACHI
Vergelijkbare accommodaties

Mr. Kinjo inn D-buil
Mr. Kinjo inn D-buil
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Keuken
8.2 van 10, Zeer goed, 127 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mr Kinjo In Haibisu Nishimachi
Mr.KINJO in HAIBISU NISHIMACHI Naha
Mr.KINJO in HAIBISU NISHIMACHI Guesthouse
Mr.KINJO in HAIBISU NISHIMACHI Guesthouse Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mr.KINJO in HAIBISU NISHIMACHI
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HANA
15 okt 2025
HANA
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mai
Reisde met partner
29 sep 2025
Mai
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
keisuke
21 sep 2025
keisuke
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Yuki
Reisde met een groep
29 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YUSUKE
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUSUKE
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
???
21 aug 2025
???
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Minako
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minako
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Minako
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minako
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MASATOMO, Ooitashi
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASATOMO
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
YUEN FUN
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
YUEN FUN
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Consuelo
17 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Consuelo
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lara
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lara
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
T
Reisde met familie
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
7 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Tomomi, osakacity
9 jun 2025
Tomomi
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Hayato
Zakenreiziger
2 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayato
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
WAI MING
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WAI MING
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KATSUTO
26 mei 2025
Positief: Voorzieningen
KATSUTO
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Francisco Jose
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco Jose
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TOMONOTI
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔感があって快適でした。
TOMONOTI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
DAISAKU
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DAISAKU
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TAKESHI
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKESHI
1 nacht verbleven in april 2025











