Prince Smart Inn Naha
Hotel met een restaurant, op 7 minuten lopen van Haven van Tomari
Fotogalerie voor Prince Smart Inn Naha





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Satellietzenders
Slimme speaker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Satellietzenders
Slimme speaker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Satellietzenders
Slimme speaker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-13 Matsuyama, Naha, Okinawa, 9000032
Over deze accommodatie
Prince Smart Inn Naha
Vergelijkbare accommodaties

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 2.292 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Prince Smart Inn Naha Naha
Prince Smart Inn Naha Hotel
Prince Smart Inn Naha Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Prince Smart Inn Naha
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
稔
Reisde met een groep
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

稔
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Evelyne
Reisde met een groep
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyne
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
kaoruko
1 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kaoruko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kengo, Shibuya
Reisde met een groep
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kengo
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
EMI
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EMI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
rie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maezawa
5 okt 2025
Maezawa
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
Reisde met een groep
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Leslie
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
N
Reisde met een groep
26 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
N
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rikki
6 sep 2025
Rikki
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Hideaki
1 sep 2025
Hideaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
antony
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
antony
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yihiu
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yihiu
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SHIOUYUAN
18 aug 2025
SHIOUYUAN
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Tak
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Tak
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
じゅんこ
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
じゅんこ
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
HIROSHI
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
トランジットに利用しましたが結構よし。
HIROSHI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Takayoshi
Reisde met familie en kleine kinderen
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayoshi
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Futaba
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Futaba
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKI
24 jul 2025
NAOKI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Satomi
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satomi
2 nachten verbleven in juli 2025








