Prince Smart Inn Naha
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Haven van Tomari
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Prince Smart Inn Naha





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Slimme speaker
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Slimme speaker
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Slimme speaker
Satellietzenders
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Okinawa Sesoko Resort
Motobu
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 393 beoordelingen
De prijs is € 215
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-13 Matsuyama, Naha, Okinawa, 9000032
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 2.158 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Prince Smart Inn Naha Naha
Prince Smart Inn Naha Hotel
Prince Smart Inn Naha Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Prince Smart Inn Naha
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mayumi
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
FAN-SHENG
Reisde met partner
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FAN-SHENG
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
TOSHIKI
6 jun 2025
TOSHIKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Derek
22 mei 2025
Positief: Netheid
Derek
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Farhana
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farhana
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hideaki
4 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideaki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Simone
25 apr 2025
Simone
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yeonwoo
7 apr 2025
Yeonwoo
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alberto
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Felicitación
Alberto
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Francine
Reisde met een groep
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little hotel in the heart of Naha




Francine
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Koichi
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koichi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Naoyuki
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoyuki
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
cheuk ying
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cheuk ying
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tosihiro
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tosihiro
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
???
Reisde met een groep
3 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
???
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Rena
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rena
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay but not so nice parking
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
shogo
24 feb 2025
shogo
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yoichi
Zakenreiziger
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoichi
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025