Prince Smart Inn Naha

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Haven van Tomari

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Prince Smart Inn Naha

Voorkant van accommodatie
Receptie
Lobbylounge
Receptie
Lobbylounge

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 56
13 okt - 14 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Slimme speaker
Satellietzenders
Een kluis
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Slimme speaker
Satellietzenders
Een kluis
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Slimme speaker
Satellietzenders
Een kluis
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-4-13 Matsuyama, Naha, Okinawa, 9000032

In de buurt

  • Haven van Tomari - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Kokusai-dori Winkelstraat - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Strand van Naminoue - 12 min. lopen - 1.1 km
  • DFS Galleria Okinawa - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Cruiseterminal van Naha - 2 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Miebashi - 4 min. lopen
  • Naha (OKA) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪歴史を刻め - ‬1 min. lopen
  • ‪焼肉きんぐ 那覇久茂地店 - ‬2 min. lopen
  • ‪やまや - ‬2 min. lopen
  • ‪Penguin bar Fairy - ‬2 min. lopen
  • ‪Fox hole - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Prince Smart Inn Naha

Hotel in de buurt van Haven van Tomari
Prince Smart Inn Naha ligt niet alleen dicht bij Kokusai-dori Winkelstraat en Strand van Naminoue maar biedt ook voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een snelle incheckservice en een automaat
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 149 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en slimme speakers en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Slimme speakers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.000 per nacht)

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Slimme luidspreker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 1000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Prince Smart Inn Naha Naha
Prince Smart Inn Naha Hotel
Prince Smart Inn Naha Hotel Naha

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Prince Smart Inn Naha?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Prince Smart Inn Naha?

Vandaag, 7 okt. 2025, kost een verblijf bij Prince Smart Inn Naha van één nacht voor twee volwassenen op 13 okt. 2025 min. € 56,34, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Prince Smart Inn Naha te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Prince Smart Inn Naha?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Prince Smart Inn Naha uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Prince Smart Inn Naha?

Dit hotel ligt in Naha-shi, binnen 15 minuten lopen van Haven van Tomari en Kokusai-dori Winkelstraat. Ook Strand van Naminoue en DFS Galleria Okinawa liggen binnen 2 km afstand. Station Miebashi ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Kenchomae is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Prince Smart Inn Naha

9,2

Fantastisch

9,4

Netheid

8,8

Voorzieningen

9,0

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 130 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 195 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Leslie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a really late flight after checkout and didn’t know what to do about our luggage. We asked the staff about it and they will said they could hold our luggage for free until we needed to go to the airport. They staff was very nice, the room was small and not much walking room, but it was very clean and updated. I would stay there again. It wasn’t far from the monorail, although we took a taxi to and from the airport because our luggage was too much for the stairs to the monorail. There was also a 711 and Family Mart next to the hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

N

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アメニティが少ないのはわかっていたが、備え付けのコップもなく不便だった。 洗面台は流れが悪く、5分くらい放っておかないと水が全部流れてくれなかった。 受付の方の接客は良かったので、最初はそこまで不満には思っていなかった。 ただ、最終日の夜中3時に火災報知器が鳴って宿泊客全員が外に避難する事態に。 ほぼ外国人だったのでみんなパニックになりかけていた。 夜勤のスタッフの方が恐らく2人しかいなかったようで、確認等で大変だろうとは思ったが、誘導も説明も全くなく不安に感じた。 火災報知器が鳴ることは不可抗力なので仕方ないが、最後までちゃんとした説明はなく館内放送で済まされた。 結局、火災報知器の誤作動だった。 1時間外に寝巻きで放り出されて、部屋に戻ってもすぐに寝付けずで最終日はそのまま空港に行って帰宅することに。 せめてチェックアウトの時に一言声かけてくれたり、貼り紙をしてくれるだけでも全く気持ちは違ったと思う。 初めての沖縄旅行だったので、いつものビジネスホテルより値段が高いこのホテルにしたが、ビジネスホテルにすれば良かったと後悔した。 直前に決めた旅行だったので、調査不足で自業自得な面もあるが。 唯一良かった点は本当に火災ではなかったことだと思う。 怖いので、個人的にはもうこのグループのホテルは使いたくない。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Rikki

3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Hideaki

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

じゅんこ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were amazing
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Takayoshi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また、利用したいと思いました。 これが全てです!
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Futaba

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and cozy but very small with no storage space or space to put anything. One thing we didn’t like was that there are not tea kettle to make hot water. There was 1 kettle in the lobby, but it was taking forever to be ready, so we just went to the convenience store next door for hot water.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

NAOKI

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Satomi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でスタッフさんの接客も素晴らしかったです! モーニングのサンドイッチとコーヒーも美味しかったです!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Isaku

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗な部屋、シンプル、リーズナブル
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

xiaofang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ohmin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

프린스 스마트 인의 장단점

[프린스 스마트 인 나하 이용 후기] 장점 - 객실이 전반적으로 깔끔하고 모던한 분위기입니다. - 모노레일 미에바시역에서 도보 약 5분 거리로, 교통 접근성이 좋습니다. - 무료 조식 제공(간단한 베이글과 커피)도 기본 서비스에 포함되어 있어 가볍게 아침을 해결할 수 있습니다. 단점 - 방음이 잘 되지 않아 복도 소음이나 옆방 소리가 들릴 수 있습니다. - 객실 청소는 3일에 한 번만 이루어지며, 매일 청소를 원하는 분들에겐 불편할 수 있습니다. - 조식은 퀄리티가 높지 않아 기대보다는 간단한 수준(커피 + 베이글 정도)입니다. - 체크아웃 시간이 오전 11시로 이른 편이라 느긋한 출발을 원하신다면 아쉬울 수 있습니다.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Tomihisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

HISAMI

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

comiyu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Takao

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
大変過ごしやすかった。
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

YUUJI

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kazunori

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

よしたか

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

JEN HUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Mayumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の丁寧な接客とエコな取り組みが良かった。翌日、久米島にフェリーで行く予定だったので泊港に近く、モノレールの駅も近いので利便性が良かったです。無料でついていたベーグルとコーヒーも美味しくて嬉しかったです。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

YUJI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いつも利用させて頂いてますが綺麗が保ってます。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

FAN-SHENG

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in juni 2025