Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor THE NEST NAHA





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
7 sep - 8 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Standaard driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige vierpersoonskamer, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming met klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Standaard vierpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-6-1, Naha, Okinawa, 9000036
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 990 voor kinderen
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 1800 per dag (onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 22.00 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE NEST NAHA Naha
THE NEST NAHA Hotel
THE NEST NAHA Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE NEST NAHA
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 aug 2025
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KA MAN
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA MAN
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
atsushi
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsushi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MAHIRO
9 aug 2025
MAHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
makoto
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


makoto
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nicki
6 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicki
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kiefer
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kiefer
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Takahisa
4 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahisa
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Wing Shan
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Shan
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ChiYen
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ChiYen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOHIRO
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOHIRO
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Taishi
Reisde met een groep
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taishi
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chloe
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chloe
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bishalkumar
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bishalkumar
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CHUNG TSZ
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUNG TSZ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hikaru
25 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hikaru
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Osamu
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osamu
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
RIO
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
RIO
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YUKAKO
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKAKO
3 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Makoto
23 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Makoto
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Murakami
21 jul 2025
Murakami
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
CHIHLING
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIHLING
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MAKOTO
Zakenreiziger
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKOTO
1 nacht verbleven in juli 2025