Shinrin Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Namegawa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shinrin Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-7-1 Minamino Namegawamachi, Hikigun, Namegawa, Saitama, 355-0814
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kawagoe Tobu Hotel
Kawagoe Tobu Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shinrin Hotel Hotel
Shinrin Hotel Namegawa
Shinrin Hotel Hotel Namegawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shinrin Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Toshikazu
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshikazu
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
YAYOI
30 mei 2025
YAYOI
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
SACHI, Tsuchiura
6 mei 2025
SACHI
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
SHINICHIRO
25 apr 2025
SHINICHIRO
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Tomoru
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoru
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hajime
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajime
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
SHIN
2 apr 2025
SHIN
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Natsuki
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsuki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yasuki
27 mrt 2025
Positief: Netheid
Yasuki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YUKARI
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKARI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yi Hung
31 jan 2025
Yi Hung
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Miyuki
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyuki
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スマートホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
なほ
12 jan 2025
なほ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nakajima
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nakajima
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Miyuki
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miyuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
??
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mary
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
satoko
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
satoko
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Shinichi
Zakenreiziger
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shinichi
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Koichi
Reisde met familie
1 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Koichi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kenichi
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenichi
1 nacht verbleven in november 2024