Restaurant

Beoordelingen van New Hotel De Lives

3 out of 5
New Hotel De Lives
Chaussée De Liège 1178, Namur

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 144 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Edwin

2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

filip

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw bouw zonder isolatie'je hoort de Buren naar het toilet gaan. Matig warm water
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Björn

1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Edwin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Twee keer geprobeerd maar niet weer
Op zich redelijk hotel echter sterk verouderd en rommelig. medewerkers zagen er sjofel uit, vlekken op overhemd en onverzorgd uiterlijk. kamers erg verouderd en niet echt schoon. meeste dranken en versnaperingen in mini bar waren over datum (gelukkig zagen we dit bijtijds bij het openen van een flesje bier. deze was bijna twee jaar over datum. ontbijt was daarentegen erg goed verzorgd en redelijk uitgebreid. getoonde foto's op internet betreft veelal de kamers in het nieuw aangebouwde gedeelte. dit is nu echter de tweede keer dat ik dit hotel bezoek en beide keren heb ik een kamer in het oude gedeelte gehad welke beduidend slechter is. al met al veel verbeter punten voor dit hotel. voor een overnachting op doorreis en of zakelijk kan het maar met gezin of kinderen zeker geen aanrader. kwaliteit/prijs verhouding erg slecht.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Guido

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor 1 nachtje
Prima hotel om een nachtje te verblijven als je op doorreis bent. Wel een beetje gehorig, maar dat komt ook omdat het een ouder gebouw is. Goed eten en goed ontbijt. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Filiep

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvaller goed voor 1 nacht
Website prachtig maar verkeerd beeld met de realiteit. De kamer was niet proper. Slechte bedden, gebarsten lavabo, loshangend behangpapier en etensresten zoals pakje hesp en kaas overgebleven van vorige reizigers in minibar. Ontbijt was ronduit een afknapper. Vuile plaat om eieren te bakken, algemene vieze indruk.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke eigenaars en personeel. Lekker ontbijt. De badkamer is toe aan vernieuwing
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Mooie omgeving, lekker eten
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
“Tired” accommodations. Needs updating. Just ok for a night or two.
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Gwen

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic
Voor de prijs ok
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het echt een heel prettig hotel. Ik had enorm slechte recensies gelezen, maar wij hadden echt een super kamer, aan de achterkant, dus geen last van de drukke weg. Prima bedden en ook lekker koel. Overigens ook echt super geweldig ontbijt. Dus absoluut dik tevreden!
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Marina, Zwanenburg

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Aardig hotel voor 1 of 2 nachten, vriendelijk pers
Gezellig om 1 of 2 nachten te verblijven. Ligt een eind buiten Namen.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Réception op 30 okt 2018
Mijnheer, Wij danken U voor het delen van uw ervaring. We zijn alert op uw opmerkingen en zullen onze inspanningen voor het schoonmaken verdubbelen. We zijn blij dat uw verblijf bij ons goed is verlopen. Met vriendelijke groeten, Receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
drukke baan
Wel aan drukke baan gelegen maar voor de prijs die wij betaald hebben was het zeker niet slecht , proper, verzorgd , parking vooraan
1 nacht verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer stonk naar een penetrante parfum lucht. Bed was doorgezakt. Hoorde heel de nacht een hard tikkend geluid. Afstandbediening ontbrak, handig als de tv hangt. (Konden er geen een meer vragen aangezien de receptie gesloten was) Badkamer stonk.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijke en warme ontvangst 👍 Leuk, gezellig restaurant.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader
verzorgd; vriendelijk onthaal
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Dirk

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
kan beter!
bij aankomst bleek er een elektriciteitspanne, toch begeleidde men mij naar de kamer, die uiteraard nit toegankelijk was (geen licht-elektrisch slot) kamer was netjes, geen probleem eten is er lekker! Ontbijt ok, uitchecken ok
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Het hotel lag ver buiten Namen en was moeilijk te
vinden. We hebben een uur moeten zoeken, topen het hotel gebeld en die kon ons niet eens de weg wijzen. Bovendien moesten we toeristenbelasting betalen terwijl op de website stond dat belasting inbegrepen was.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stinkende muffe kamer met vliegen
de kamers zijn heel erg klein , vies en muf , personeel spreekt slecht Nederlands . het hotel ligt naast een hoerenbuurt en naast een spoorlijn . het hotel is zeer slecht onderhouden en zeer gehorig . als je niet beter zou weten zou je denken dat het een voormalig bordeel was . we hadden voor 2 nachten geboekt en betaald en zijn na 1 korte nacht om 6 uur s'morgens met gierende banden vertrokken . wat vies en ranzig daar .

4/10 – Matig

sjef , tilburg.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was aardig dat maakte veel goed.
Het hotel ligt aan een drukke weg. Geen airco op de kamer dus ramen open maar door de drukke weg veel lawaai omdat als je de ramen dicht houd het veel te warm is. Dachten dat we aan het water zouden zitten, nou bij dat water kun je niet komen. De foto afgebeeld op de site van expedia klopt niet helemaal. Je kijkt dus naar de drukke weg ipv een ligging aan het water. Het eten is er goed het ontbijt is ruim voldoende. Voor ons doordat het aan di drukke weg ligt en je met het raam open moest slapen ( augustus 24 gr. ) een onrustige nacht gehad.
Dit is het uitzicht vanuit de kamer aan de voorkant

8/10 – Goed

koen, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
heel vriendelijke mensen, lekker restaurantje aan het hotel.

10/10 – Uitstekend

LODEWIJK

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s convenient
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Julia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider ist das Zimmer nicht sauber, Spinnenweben am Bett und Dreck auf dem Boden. Leere Wasserflaschen bei Ankunft. Im Bad keine Möglichkeit sein Handtuch aufzuhängen. Gardinen nicht richtig befestigt, es fehlen Glühbirnen in den Lampen. Im Kleiderschrank liegt das Brett auf dem Boden. Wenig liebevoll und benötigt dringend eine Modernisierung. Kinderbett haben wir zusammengestellt, da wir Platz brauchten. Unser Sohn ist 10 Jahre alt, wie angegeben.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Dominique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très satisfaits ... un petit bémol pour le petit déjeuner
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Claudia

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Laust

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Massimo

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Dr. Rolf

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Direkt am Fluss Maas
Von jungen Leuten geführtes und wohl auch renoviertes, rund 100 Jahre altes Haus mit gut besuchtem Restaurant. Blick auf Hauptstraße und Fluß Maas. Im Badezimmer roch es nach Kanalisation - Ursache unauffindbar - man mußte die Badezimmertür geschlossen halten. Freundliches Personal.
Blick aus dem Hotelzimmer Nr. 18
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Leif

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Susanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leicht zu finden, liegt direkt an einer Hauptstraße/ Bushaltestelle
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Maxime

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
un agréable hôtel proche de Namur
Le séjour était très agréable, le personnel de l'hôtel était vraiment très accueillant et disponible. Nous avons diner au restaurant de l'hôtel et c'était très bon et très raisonnable rapport qualité/prix; Si nous devons retourner visiter nos clients dans la région, nous prendrons surement une chambre chez eux.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Jean-Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
franchement bof
Arrivé un peu tardive, accueil correct par contre au niveau restaurant bof. Il faut réserver et le service est quelque peu non chaland.. Le wifi est très bien au niveau du restaurant par contre nul dans les chambres qui sont confortables. Pour une version travail à éviter si on veut profiter de la soirée pour préparer ses réunions du lendemain...
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Harald

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Poor service
Overpriced food and not a good feeling for service.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mr Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Property clean, staff friendly, food good, lovely hot shower. Road noise early morning even with windows closed, but hotel is on a main road so should be expected.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Chandrakant

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst place to stay
Worst place ever, stinky, unclean bed sheets
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Monika

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ann

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
泊單車收費,水吧要100歐元按金應預先說明!收費後要十天才退回不合理。退房時沒有帳單!說會電郵給我,兩星期仍未收到!提供的風扇壞了,要求更換,只有一把微型風扇。前台服務員說只是學生,什麼也未能幫忙!餐廳酒店管理很有問題!如要帳單,要再電郵酒店索取,十分不合理!
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

LODEWIJK

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
There is no 24 - hour desk, so I turned up at 2 pm just to pick up te key (room was paid for). Was not possible, but they ' would sent me a mail how to get in after 10 pm'. At 4.30 pm still no mail, so I started calling. Ater 6 calls still no mail (and by then my dinnerparty was starting). Was afraid I had nowhere to sleep, so I got my car out of the garage (breaking my fixed rate) and drove up there. (10 min by car). When I came in I heard ' it was just sent'. But when I opened my mail it turned out there were no entry instructions. They wanted a 100 euro deposit. Gave them the deposit after waiting about 20 minutes and drove back to my dinner party. I was furious, lost more that 1 hour and needed to engage in a new fixed amount for my car. But had I not done this, i had to sleep in my car...
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Shirish

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Very small double bed.
Late checkin was very complicated. Managed with lot of effort. Hotel.com concierge also was not of any help. The double bed in room was too small. Very hard to sleep.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Stephanie

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

tony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Lars

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Watch up if you pay deposit
The stay was OK, but I paid 100 euro deposit, and so far they havn't paid back. Nerly one mounth
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Joseph

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TROP cher pour ce que le site proposait !
La chambre ne correspondait pas à la photo sur le site. Vétuste, pas de place, pas d'ascenseur et j’en passe. Salle de bain désuètes et pas commode. Restaurant inorganisé, attente interminable et franchement cuisine de cantine.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Yann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020