Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ban Roojai





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 14
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

90 Moo. 9, Phasingh, Nan, 55000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nan Lanna Hotel
Nan Lanna Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 6 beoordelingen
De prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag: ca. THB 100.00 per persoon
- Toeslag voor extra bed: THB 200.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ban Roojai Hotel Nan
Ban Roojai Hotel
Ban Roojai Nan
Ban Roojai Nan
Ban Roojai Hotel
Ban Roojai Hotel Nan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ban Roojai
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Patsapak
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patsapak
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Wanchana
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wanchana
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sawitchaya
Reisde met familie
6 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sawitchaya
8/10 – Goed
Parichart
Reisde met familie
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parichart
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
APHICHART
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 apr 2022
APHICHART
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
WD
7 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WD
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ดีหมด เสียที่เพื่อนบ้านข้างเคียง
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Ruschadaporn
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruschadaporn
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Chawisa
Reisde met een groep
27 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Chawisa
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Jiranan
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiranan
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Martin
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Nan
Martin
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018