Een binnenzwembad

Beoordelingen van Sheraton Nanjing Kingsley Hotel & Towers

4.5 out of 5
Sheraton Nanjing Kingsley Hotel & Towers
169 Hanzhong Road, Nanjing, Jiangsu

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 57 van 147 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 147 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 147 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 147 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 147 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nyanzi

9 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Puneet

3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Xiaomin

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel service is poor. First the machine cannot make key, than giving us the room hasn’t been clean. No one help us with luggages. Not good experience at all.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The chain lock in the room once lock is quite difficult to unlock. I used a handle of the spoon to open it.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Santiago

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
It’s a nice hotel, just a bit older, and the repairs over the years haven’t been done properly (eg. the seams in the bathroom were done in grey, which doesn’t match the beige tiles). This is visible in the rooms and bathrooms: they’re totally fine, but show signs of wear and tear. The bathroom has water stains, the scale doesn’t work, etc.

10/10 – Uitstekend

Qi

10 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Lingzhao

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was impressed by Clara’s good service, she was very attentive to her guests. Thank you so much for her considerable service.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Yang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Liang

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ban Seuk

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

KAR KIT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value and service
Good value and service
6 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Yi-Ying

2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

SUNG HYUN

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

WEI

1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The hotel is under renovation but it looks like a quarantine hotel. Dark. No business center
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Yiu Kay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
整體還是可以,性價比高,房間比較大
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Jiandong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
希望改善房间隔音环境
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂のお湯の供給量が多くて良かった。 ジムの器具がいろいろあり、スタッフ対応も親切でした。
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

wu

3 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

I-TSANG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
还行
感觉还行。
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
重視細節且舒適的飯店
入住遇到客房浴缸有點小問題,但反應後迅速維修改善。本次入住新房型,房間隔音相當良好,且窗簾隔光效果佳,可獲得充分休息。 早餐部分,服務生會貼心的先詢問需要的飲品幫忙準備好。食物種類算豐富,偏向西式。
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Tatsushi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔にしてあり、とても快適にすごせました。
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

AWASHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
対応や笑顔が素晴らしかった.朝食が充実していて非常においしかった.ビュッフェ方式で多くの種類があり,選ぶのが楽しかった.味付けは日本人にも合う.トイレのタバコの汚れがそのままになっていたのが残念だった.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
老舗ホテル
日本人でも快適に過ごせます。 トイレが少し臭かった。サービスはとてもよかった。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for traveler
Big and clean room
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good for traveler
Big room and clean
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

KOMATS

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Dominic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
周辺にはお店が複数あり便利。建物の老朽化が感じられる。
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hourly rent available sheraton!
it’s great they upgraded me to top floor in a renovated room and not disturbed by the construction. bed is comfortable, room is spacious n clean. lobby and public area are very old. don’t waste your money on breakfast buffet, i skipped even its inclusive in my booking. traffic is a nightmare, the road near hotel is always jammed, no matter 3pm in weekdays or 10am in the morning, it took me 20-25 mins by taxi for a distance of 1.6km. most disappointing is that i heard the reception offered 6 hours rent to a local when i check-out, unbelievable!
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel with nice view
Perfect hotel, good location, very clean rooms. The only problem was that they were renovating the hotel and the noise was very hard. They did upgrade my room.
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

KOMATS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高でした。 ただ朝御飯の質がいまいちでした
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great experience will recommend it
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

XIAOXIAO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
特別な贅沢感は無いが寛げるホテル
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
これこそ一流ホテルの真骨頂といえる。 三位一体の素晴らしいホテルだ。 部屋の素晴らしは、もとより スタッフの笑顔と真摯な対応、それが自然に身体の中から滲み出てきているような印象をもった。 食事も殊のほか美味だったが、厨房関係の人たちの姿勢が読み取れる。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

xiaochuan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
南京金丝利喜来登酒店是我住过最差的喜来登
酒店服务人员服务态度不好,房间隔音太差,浴室里的毛巾也有异味,入住体验非常差!
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Shwen Jiun

3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
At the buffet breakfast we saw the staff pour the used milk for coffee from each table into the coffee machine which was pretty disgusting .Very unhygienic
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
近地鐵及市區各景點。地鐵一站即為購物及餐廳首善區,繁榮便利。 酒店管理佳,高樓層景觀壯麗。
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エキストラベッドで、三名予約したが、 アメニティなどが2人分であった。 フロントに言えば追加など対応してもらえた。
2 nachten verbleven in november 2018