Hotel Obana
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Park van Nara
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Obana





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Superior Twin Room
Twin Room-Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1110 Takabatakebodai-cho, Nara, Nara-ken, 630-8301
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kintetsu Nara Ekimae
APA Hotel Kintetsu Nara Ekimae
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 508 beoordelingen
De prijs is € 51
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1200 per nacht (op 1 meter afstand; 24 uur geopend)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sunroute Nara
Sunroute Hotel Nara
Sunroute Nara
Sunroute Nara Hotel
Hotel Obana Nara
Hotel Obana Hotel
Hotel Sunroute Nara
Hotel Obana Hotel Nara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Obana
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
JACK
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JACK
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ryuji
21 jun 2025
Positief: Personeel en service
ryuji
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Michiko
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Michiko
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomoko
6 mei 2025
Positief: Personeel en service
Tomoko
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Elspeth
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Elspeth
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MARI
20 apr 2025
MARI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fabienne
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabienne
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Youngku
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Youngku
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sayaka
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea, Calgary
Reisde met partner
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gordon, Ottawa
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gordon
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
tekehisa
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tekehisa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kouji
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouji
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kazumi
25 mrt 2025
Kazumi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
akira
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akira
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Haosong
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haosong
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Kaori
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaori
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Saki
Reisde met partner
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saki
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ROBERT
21 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Parfait !
ROBERT
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Meera
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meera
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Gabriele
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriele
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
??
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
hidetaka
24 jul 2024
hidetaka
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
SASAKI
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SASAKI
1 nacht verbleven in mei 2024