Center Hotel Narita 2 R51

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Naritasan Shinshoji-tempel

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is โ‚ฌย 44
30 nov - 1 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken (Smart)

8,2 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privรฉbadkamer
  • 12 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privรฉbadkamer
  • 12 mยฒ
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privรฉbadkamer
  • 12 mยฒ
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, roken (Smart)

8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privรฉbadkamer
  • 12 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Single Room Non smoking

  • Max. aantal: 1

Smart Double Room Smoking

  • Max. aantal: 2

Smart Double Room Non smoking

  • Max. aantal: 2

Single Room Smoking

  • Max. aantal: 1

[Regular Plan]

  • Max. aantal: 2

[Regular Plan]

  • Max. aantal: 2

Barrier-Free (Non-Smoking) [Semi-Double Room] [Non-Smoking]

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
798-10 Hanazakicho, Narita, Chiba, 2860033

In de buurt

  • Yokan-museum van Narita - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Narita Omotesando - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Toeristenpaviljoen van Narita - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Naritasan-park - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Naritasan Shinshoji-tempel - 14 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Keisei Narita - 7 min. lopen
  • Tokio (NRT-Internationale luchthaven Narita) - 7 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชใ‚‰ใ‚ใ‚ใ‚“ clover - โ€ฌ4 min. lopen
  • โ€ชใƒ‰ใƒˆใƒผใƒซใ‚ณใƒผใƒ’ใƒผใ‚ทใƒงใƒƒใƒ— - โ€ฌ7 min. lopen
  • โ€ช้คƒๅญใฎ็Ž‹ๅฐ† - โ€ฌ7 min. lopen
  • โ€ชMEAT STAND Grill & Bar - โ€ฌ4 min. lopen
  • โ€ช้ฎจใ‚„ใพใจ - โ€ฌ2 min. lopen

Over deze accommodatie

Center Hotel Narita 2 R51

Hotel in de buurt van Naritasan Shinshoji-tempel
Met voorzieningen zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, stomerij-/wasservices en een restaurant kom je niets tekort bij Center Hotel Narita 2 R51. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een lift
  • Een bagageopslagruimte en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle 210 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Ledlampen, koelkasten en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs parkeerplaatsen binnen 300 meter van de accommodatie
  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden tussen 06.30 uur en 20.30 uur
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPYย 1.100 per persoon
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Ledverlichting
  • Verwarming
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Je moet ten minste 20 jaar zijn om in een kamer te verblijven waar je mag roken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 17 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 17 zijn welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1100 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Center Hotel 2 R51
Center Narita 2 R51
Center 2 R51
Center Narita 2 R51 Narita
Center Hotel Narita 2 R51 Hotel
Center Hotel Narita 2 R51 Narita
Center Hotel Narita 2 R51 Hotel Narita

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Center Hotel Narita 2 R51?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Center Hotel Narita 2 R51?

Vandaag, 28 nov. 2025, kost een verblijf bij Center Hotel Narita 2 R51 van รฉรฉn nacht voor twee volwassenen op 30 nov. 2025 min. โ‚ฌย 43,69, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Center Hotel Narita 2 R51 te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Center Hotel Narita 2 R51?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Center Hotel Narita 2 R51 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt Center Hotel Narita 2 R51 een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op geplande tijden tussen 06.30 uur en 20.30 uur een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Center Hotel Narita 2 R51?

Dit hotel ligt in Hanazakicho, binnen 2 km afstand van Kuriyama-park en Naritasan Shinshoji-tempel. Ook Yokan-museum van Narita en Toeristenpaviljoen van Narita liggen binnen 15 minuten lopen. Station Keisei Narita ligt op 7 minuten lopen en naar Station Narita is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Center Hotel Narita 2 R51

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 455 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 455 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 455 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 455 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 455 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, dichtbij het vliegveld. Wij hadden een vroege vlucht. Dit hotel heeft een shuttle service maar wij hebben gekozen om met de metro te reizen. Hotel ligt op ongeveer 10-15 min loopafstand. Let wel op dat de metro vol kan zijn. Hotel zelf was prima, erg schoon en het personeel vriendelijk
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 โ€“ Uitstekend

Masako

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and functional.
6 nachten verbleven in november 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Kazuharu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
้˜ฒ้ŸณใŒใ‚‚ใฃใจใ—ใฃใ‹ใ‚Šใ—ใฆใ„ใ‚Œใฐใ„ใ„ใ€‚
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 โ€“ Goed

ใฏใ‚Œใ‚†ใ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใฎๅฏพๅฟœใƒป่ฉฑใ—ๆ–นใŒไธๅฏงใงๆฐ—ๆŒใกใŒ่‰ฏใ„ใ€‚ๆ™‚้–“็„กใๆœ้ฃŸใฏ้ฃŸในใ‚Œใšๆฎ‹ๅฟตใ€‚
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Eiji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

Samuel

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay for 1 night. Shuttle bus was useful and meant i didnt have to get a taxi. 7 11 just down the road. Not a great selection at breakfast, but nice rest after a flight
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast needs some better options but besides that everything was great
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Koji

ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎๆธ…ๆฝ”ใ•ใ‚„ใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใจใ—ใฆใฏๅ•้กŒใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚ 1้šŽใฎใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณใŒ้žๅธธใซๅฅฝๅฐ่ฑกใงใ—ใŸใ—ใ€ใ‚นใƒผใƒ‘ใƒผใ‚‚่ฟ‘ใ„ใฎใงไพฟๅˆฉใงใ™ใญใ€‚
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Oleg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a nice property that has everything in the walking distance! The hotel staff were amazing and gave me all the proper information about the hotel and how to use the items provided by the hotel!
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 โ€“ Redelijk

HARRY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was not FREE I had to PAY for breakfast, So don't say it was FREE because it was NOT.... The shower is to SMALL the toilet seat is for Children not for an adult.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

ใ˜ใ‚…ใ‚“

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

Ryoji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Hitoshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง่ปŠๅ ดใŒๅบƒใใฆ่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Masayoshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒญใ‚ฑใƒผใ‚ทใƒงใƒณ็š„ใซใฏ่‰ฏใ„ใจๆ€ใ†ใ€‚
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 โ€“ Redelijk

KUNIO

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Akihiko

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Izumi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

israt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good one
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

Emisensei@hotmail.com

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

shohei

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

Kohei

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง…ใ‹ใ‚‰่ฟ‘ใ„
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

ใฒใงใฏใ‚‹

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
็”บใฎไธญใงๆˆ็”ฐๅฑฑใ‹ใ‚‰ใ‚‚่ฟ‘ใใฆไพฟๅˆฉใงใ—ใŸใ€้ƒจๅฑ‹ใฏๅฐ‘ใ—็‹ญใ‹ใฃใŸใŒใ“ใฎๅ€คๆฎตใงใฏไป•ๆ–นใชใ„ใงใ™ใ‚ˆใญใ€ใพใ‚ๅฏใ‚‹ใ ใ‘ใชใฎใงใ„ใ„ใงใ™ใŒใ€ๆœ้ฃŸใ‚‚ใพใ‚ใพใ‚ใงใ—ใŸใ€ๅ…ฅใฃใฆใ™ใใซใ”ใฏใ‚“ๅ‘ณๅ™Œๆฑใ‚ซใƒฌใƒผใŒๆœ‰ใฃใŸใŒ็ต‚ใ‚ใฃใฆๅธฐใ‚‹ๆ™‚ใพใงๆฐ—ใŒไป˜ใ‹ใชใ‹ใฃใŸใ€ไฝ•ใ‹ๆกˆๅ†…ใŒๆฌฒใ—ใ‹ใฃใŸใงใญ
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

MIKA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

masahiro

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2025