HOTEL R9 The Yard Narita Airport West
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Narita
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Narita Airport West





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 53
3 aug - 4 aug
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-388 Hikarigaoka Sanrizuka, Narita, Chiba, 286-0117
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Narita Tobu Hotel Airport
Narita Tobu Hotel Airport
- Zwembad
- Bubbelbad
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 5.730 beoordelingen
De prijs is € 74
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Narita West Narita
HOTEL R9 The Yard Narita Airport West Hotel
HOTEL R9 The Yard Narita Airport West Narita
HOTEL R9 The Yard Narita Airport West Hotel Narita
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Narita Airport West
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YUKIKO
Zakenreiziger, Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ゆうじ
13 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
ゆうじ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
しょうへい
6 mei 2025
しょうへい
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dorian Angelo
20 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dorian Angelo
28 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
KOICHI
Reisde met familie
23 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KOICHI
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
ichikawa
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
乾燥注意
ichikawa
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
MASAHIRO
27 feb 2025
MASAHIRO
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
Zakenreiziger
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
車で利用しやすい冷蔵庫付きのビジネスホテル
Hiroshi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wataru
14 feb 2025
Wataru
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
TAKAHASHI
7 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKAHASHI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ヨシヒロ
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシヒロ
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
シュウスケ
29 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
シュウスケ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
I-CHEN
Reisde met partner
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I-CHEN
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fuka
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Fuka
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
キョウコ
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キョウコ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Zhenjuan
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhenjuan
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
KUSUNOKI
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUSUNOKI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ricky
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ricky
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
たくや
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
たくや
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Abraham
17 okt 2024
Abraham
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
SHINYA
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINYA
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
toshiyuki
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toshiyuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
toshiyuki
12 okt 2024
Positief: Voorzieningen
toshiyuki
1 nacht verbleven in oktober 2024