Hotel Welco Narita
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Naritasan Shinshoji-tempel
Fotogalerie voor Hotel Welco Narita





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (with 1 Extra bed) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (with 1 Extra bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

818-1 Hanazaki-cho, Narita, Chiba, 286-0033
Over deze accommodatie
Hotel Welco Narita
Vergelijkbare accommodaties

Richmond Hotel Narita
Richmond Hotel Narita
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.055 beoordelingen
De prijs is € 61
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 1100 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: JPY 3500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL WELCO
WELCO NARITA
Mercure Narita
Accor Hotel Narita
HOTEL WELCO NARITA Hotel
HOTEL WELCO NARITA Narita
HOTEL WELCO NARITA Hotel Narita
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Welco Narita
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Teresa
19 nov 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teresa
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met een groep
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
robert
Reisde met familie
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
robert
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
RUELAN
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUELAN
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hideko
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideko
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
EIJI
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EIJI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
yoichi
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoichi
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Jesus
28 okt 2025
Negatief: Voorzieningen
Jesus
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Glynnis
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glynnis
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
shing hong
Reisde met een groep
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shing hong
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Lily
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lily
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kazuhiko
Zakenreiziger
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Tinh
23 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tinh
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eddie
23 okt 2025
Eddie
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Serina
22 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serina
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Ken
Reisde met familie
21 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Han
9 okt 2025
Han
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Cyril A
2 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Cyril A
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wataru, Prague
29 sep 2025
Positief: Netheid
Wataru
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
凪未
18 sep 2025
凪未
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
shinya
15 sep 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
shinya
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Benson
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benson
1 nacht verbleven in augustus 2025








