Nasu Sunlight Hotel
Resort met een volledig uitgeruste spa en een lokale shuttleservice in Nasu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nasu Sunlight Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior suite laden

Superior suite
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

393-1 Yorii, Ota, Nasu-machi, Nasu, Tochigi-ken, 329-3441
Over deze accommodatie
Nasu Sunlight Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa
Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 339 beoordelingen
De prijs is € 90
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Island Hotel & Resort Nasu
Island Hotel & Resort Nasu Japan/Nasu-Gun
Nasu Sunlight
Nasu Sunlight Hotel Japan/Nasu-Gun
Island Hotel Resort Nasu
Nasu Sunlight Hotel Nasu
Nasu Sunlight Hotel Resort
Nasu Sunlight Hotel Resort Nasu
Nasu Sunlight Hotel Japan/nasu-gun
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nasu Sunlight Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 aug 2022
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
tateno
Reisde met partner
26 jun 2022
tateno
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
rie
Reisde met familie
8 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rie
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Hiroshi
Reisde met familie
2 nov 2021
Negatief: Personeel en service
ボラれます。
Hiroshi
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Hirohide
12 sep 2021
Negatief: Personeel en service
Hirohide
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
MEGUMI
Reisde met een groep
8 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リフレッシュに最高
MEGUMI
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Dean
Reisde met een groep
13 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Dean
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
のんこ, 日本
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
のんこ
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
MASAO
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
室内設備の説明
MASAO
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Kikuko
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kikuko
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Nana
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nana
1 nacht verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Tako, 千代田区
Reisde met familie
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tako
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
MASAMI
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAMI
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Shitoya
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
Shitoya
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
TADASHI
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また行きたーい
TADASHI
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2019
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵なホテルでした。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホスピタリティが素晴らしいです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
kenichi
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リゾートホテルとして
kenichi
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Large, comfy room in a green golf resort
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018