Prime Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Nha Trang

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Prime Hotel

Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Video van maker
Familie suite, uitzicht op zee | Kameruitzicht
Businesscentrum
Businesscentrum

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
De huidige prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Een buitenspeelplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een buitenspeelplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 40 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Superior driepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Een buitenspeelplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Senior tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, balkon, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Een buitenspeelplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Klassieke suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een buitenspeelplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 35 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
22 Ton Dan Street, Loc Tho Ward, Nha Trang, Khanh Hoa

In de buurt

  • April 2 Square (plein) - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Nha Trang Night Market - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Tram Huong-toren - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Louisiane Brewhouse (brouwerij) - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Dam Market - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Nha Trang - 7 min. rijden
  • Nha Trang (CXR-Cam Ranh) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Puppet Coffee - ‬1 min. lopen
  • ‪Oh! Sushi Bar - ‬5 min. lopen
  • ‪Biển Mặn Sea Food - ‬3 min. lopen
  • ‪Костя - ‬1 min. lopen
  • ‪Prime Hotel - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Prime Hotel

Hotel met een chique stijl in Tran Phu-strand
Profiteer bij Prime Hotel van faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, autoverhuur ter plaatse en een bar. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer met een snelheid van 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen).
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren plus plaatsen voor valetparkeren (tegen een toeslag)
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en een lift
  • Vergaderruimtes, een rookvrije accommodatie en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
Alle 64 kamers beschikken over gemakken zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en bieden bovendien leuke extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Hypoallergeen beddengoed, lakens van Egyptisch katoen en donzen dekbedden
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 43 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Russisch en Vietnamees

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (VND 60.000 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Overdekt valetparkeren ter plaatse (VND 60.000 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.00 uur: VND 80.000 voor volwassenen en VND 50.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Svetlana 378 Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Wasserij
  • Woonkamer
  • Zwembadhek

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv van 43 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen VND 350000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 80000 voor volwassenen en ca. VND 50000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 600000 per kamer (enkele reis)
  • Valetparkeerkosten: VND 60000 per dag
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: VND 60000 per dag (op 100 meter afstand)
  • Toeslag voor extra bed: VND 350000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Prime Hotel Nha Trang
Prime Nha Trang
Prime Hotel Hotel
Prime Hotel Nha Trang
Prime Hotel Hotel Nha Trang

Veelgestelde vragen

Is Prime Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Prime Hotel?

Vandaag, 10 aug. 2025, kost een verblijf bij Prime Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 3 sep. 2025 min. € 20,06, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Prime Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Prime Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Prime Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Prime Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Prime Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van VND 600000 per kamer.

Waar ligt Prime Hotel?

Dit hotel ligt in Tran Phu-strand, vlak bij April 2 Square (plein) en Nha Trang Night Market. Ook Galerie Do Dien Khanh en Vincom Plaza Lê Thánh Tôn liggen binnen 10 minuten lopen. Station Nha Trang ligt op 27 minuten lopen.

Beoordelingen over Prime Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 29 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

chunghyeob

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prime hotel, lovely

An excellent stay, friendly service and staff very helpful . Would recommend to others.
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

長田, バンコク

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
・ロケーションはよい ・テラスの扉壊れてた ・ベッドメイキングをして、掃除しても、バスローブはそのままだし、洗面所も掃除されてなかった。
2 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Masaru

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

もう泊まる事無い

場所が分かりにくい、路地の行き止まりで車が入りにくい、 ロビーが階段の上にあり荷物運びが大変、アルバイトレベルのスタッフで何を聞いても答えられない。
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
There is no air-conditioning in the hotel lobby, and the air-conditioner in room and restaurant is not cool enough, which were very disappointing. The window drape was missing and not fixed before my check-in, fortunately the lobby manager was trying to provide good service, and arranged a technician to fix the drape the second day of my 3-day stay.
3 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Helen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Rude staff

Good location, clean spacious room but the staff were very rude. I would not stay here again.

8/10 – Goed

匿名, 日本

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ビーチに近く、中心地にある便利なホテル

従業員はいつもニコニコしていて気持ちが良かったです。部屋の広さもそこそこありいい感じでした。バスルームも窓に面していていましたが、さすがに向かいや周辺から丸見えなのでブラインドはずっと閉じていました。 水回りにはアリがいたので、おやつの食べ残しなどに注意です。 朝食は値段相応でしょう。10種類ほどのおかずと、数種類の果物と飲み物がありました。 帰りは空港まで送迎をお願いすると35万ドンでした。空港からメータータクシーで53万ドンかかったので助かりました。 ホテルはUSDとの両替しかできなかったのでニャチャンセンターでしていました。
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

yuen ying

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

服務非常好,海景露台,房間大,清潔衛生,安全,免費升級,早餐非常豐富,服務員懂英文。

免費升級。服務非常好,幫忙致電預約泥漿浴的轉車,服務員懂英文能溝通。海景露台,房間很大有沙發,淋浴用品很好,毛巾清潔。房間清潔衛生,有安全感,很多外國人入住。早餐很豐富多款選擇,所有越南地道食物都有。此酒店感覺非常好,直得推薦給遊客入住。

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Air con

Disgraceful hotel keep controlling air con from downstairs,want refund and I will.check k out tomorrow,don't stay here
10 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Expected better.

The hotel is near the end of an alleyway. The lobby looks dated. They wanted to keep our passport which we refused. The hallway is just so so, but we got a renovated room which looks ok. Bed was too soft and bit lumpy. A/C did not work well at all. We felt warm all the time. Breakfast was good most days. Staff were good most times. Housekeeping can be improved. There were no shampoo or body wash for 1 day and no tissue for 2 of the 3 days we stayed. Location was very close to the beach and activities. Surrounding was noisy. We had a early flight and had to checkout at 4 am. No one was at the counter. Taxi driver told us to leave the key. Overall, it was just ok for a budget hotel.

8/10 – Goed

Jennifer

Great location but shower concept was weird

Tucked away in an alley way is the Prime hotel. FYI - this hotel holds onto your passport until the end of your stay so don’t freak out when they don’t give it back to you. The location is exceptional because it’s right around the corner from the beach. There are a bunch of massage places and a couple places to eat down this alley way. Best thing: you can’t really hear all that honking from the Main Street. Room is a decent size with a large bed. Not the comfiest but it will do. It’s a bit dark in the room - could use more lighting since there isn’t much natural light coming in. Bathroom comes with amenities however the shower is a bit weird. There’s a drain in the bathroom so when you shower, just know that the whole bathroom floor will most likely get wet. The hotel provides sandals for that purpose. There is no full length mirror. We don’t really have much a view because the window is so tiny. Bring your wall adapters because there’s no universal plug. Walls are very thin. You can hear the neighbors, the people above you, below you. They are very strict with towel inventory. They didn’t have beach towels to lend us so we used our regular towels and called in for fresh towels when we got back to the room. AC is very strong. Breakfast buffet was mediocre. The only thing I really enjoyed at breakfast were the fresh watermelon and passion fruit juices. The pool on the 15th floor had a great view but the water was too cold for my liking.
3 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Tom, Yorkshire

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Stay away stay well away

On arrival checked in with a friendly member of staff. I booked and payed for a room with a sea view. Decent room excellent view of beach ocean and Vinpearl mountain. There were no seats on the balcony I went to reception to ask for chairs but was told that the room was not a premier room so I could not have seats. It took me three days to get the seats. (I booked for 9 nights). On the first morning at breakfast I got two cups of coffee for my wife and myself. The coffee was cold even though it was on a supposed hot plate. I told the waitress behind the serving counter the only response I got was a shrug..I went to the egg counter asked for an omelette the server was on his phone I had to wait 2 to 3 minutes for a response. He started to cook it left it on the hot plate while he was laughing and joking on the phone.I got it after about 5 minutes. Two or three days later I again went to the egg counter.It appeared no one was there I waited 3 to 4 minutes some arrived and there the same person got up from below the serving counter with phone in hand. One morning we left the cereal containers were empty.We turned up next day about 7.15am they were still empty.I asked for cereal and was told they were finished. The was still over 2 hours of breakfast left.All the staff appeared miserable and totally unhelpful. One of two things have to happen either sack all the staff in the dining area or get a new supervisor to get this lot sorted out. Stay away stay well away
9 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Lage und Personal top Zimmer so lala...

Lage: Der Eingang des Hotels ist in einer Gasse versteckt und ist der Nähe der Hauptstrasse und Strand (5min). Das Hotel ist auch in der Nähe vom Nachtmarkt (5min) und hat 2 Shopping Centers (15-25min) = Sehr gute Lage mit vielen Aktivitäten Personal: Sehr freundliches Personal und immer sehr hilfsbereit. Frühstücksbuffet: Leider nicht gerade viel Auswahl, aber ausreichend. Leider wurden defekte Toasters und andere Dinge nicht ersetzt. Zimmer: Diese war sauber und hatte durch den Free-upgrade einen tollen Blick auf das Meer. Das Zimmer hat so ziemlich alles was sehr gut ist. Leider konnte erstens das dritte und zusätzliche Bett nicht die gleiche Qualität mit bringen. Das Doppelbett war von der Bequemlichkeit her ok. Was sehr schlecht ist, sind die Vorhänge im Badezimmer. Diese sind leider plus/minus transparent. Auch wenn das Hotel gegenüber ein bisschen verschoben ist, könnte man theoretisch von der anderen Seite aus reinschauen. Da müssen dichtere oder bessere Vorhänge angebracht werden. Pool: Nicht sehr gross, aber ok. Preis/Leistung: Geht völlig in Ordnung.
3 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Smelled like cigarettes, breakfast not good

pros: location near the beach and many restaurants, room was ok (we did get an upgrade upon arrival) cons: hotel smelled awful everywhere since people had smoked cigarettes inside, the breakfast was terrible, they claimed that breakfast should last until 9:30am but when we got there at 8:30am there was barely anything left and the staff was already cleaning up. We even saw a staff member smoking in the kitchen.
3 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

TZUHSUAN, Taiwan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Repeatedly charged and not actively refund

The hotel repeatedly charges my accommodation fee and does not actively refund
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

vị trí tuyệt vời

nhân viên thân thiện, phòng ốc sạch sẽ, phù hợp để đi công tác
2 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

prime hotel

very average disappointed
5 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

Just in the center and close to the beach

fine experience. Breakfast was mediocre. Staff not too well at english. Alot of Russian tourists.
8 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

ナル, 大阪

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

予想通り素晴らしかった

10階の部屋でベランダにも出れて外を眺めたとき、海岸と地平線が見えてとても綺麗でした。浴槽からも外を眺めることが出来て最高でした。ただもう少し水圧が高いと早くお湯を張ることが出来たと思います。 朝食はレストランでバイキング形式でベトナム風や洋食もあり豊富で美味しくいただきました。 フロントの人はベトナム語と簡単な英語を話してました。友人がベトナム語が出来たので私は困ることは無かったです。 両替はホテルを出た直ぐの料理店で両替してもらいました。 夕食は雑誌に載っているロシア料理を食べに行くため地図をしめしてホテルの人に場所を教えてもらいました。地図上では近いと感じましたが歩いていくには少し距離がありましたが、観光がてらいい散歩となりました。
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Irina

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Десять дней во Вьетнаме.

В общем довольно неплохой отель. Очень удобное расположение. Недорогой. Подпортил настроение выезд из отеля. С меня хотели содарть 250.000 донгов за большое полотенце. 28 июля я поменяла после пляжа вместо двух полотенец одно, так как второе на пляж не брали и оно было чистое. Так они его решили включить мне в счёт что я как будто его потеряла. А то что я им сдаю два полотенца их не волнует. Кое как объяснила, они же ничего там по русски не понимают, а английским я не владею. Очень не понравилось что пляжных полотенец как таковых нет. Идёшь на пляж берёшь с собой большие полотенца которыми вытираешься после душа. А идёшь с пляжа говоришь на рецепшене что надо поменять на чистые и пока поднимаешься в номер к тебе выходит горничная с полотенцами для обмена. Вообщем этот момент подпортил впечатление об отеле. А так отель соответствует на свои три звезды.
11 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

냐짱 해변에서 정말 가까워요

냐짱 해변에서 정말 가까워서 수영 및 태닝하기 좋은 위치입니다. 다만 호텔이 생각보다 낡앗고 (우리나라 모텔보다 못한 수준) 청결하단 느낌은 못받았네요. 호텔 직원들은 너무 착하고 친절합니다.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Terence

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid

Dirty Pool

the main reason I booked this hotel was for pool which was disgusting and dirty and no filtration running ,I wouldnt get in it ,everything else pretty good .
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2017