Tristar Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor volwassenen, inclusief gratis ontbijt en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Tristar Hotel

Lobby
Dagelijks continentaal ontbijt inbegrepen
Details aan de binnenkant
Voorkant van accommodatie
Superior Twin kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Een bureau
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Een bureau
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Een bureau
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Een bureau
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Een bureau
  • 31 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Een bureau
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
23 Ly Tu Trong, Nha Trang, Khanh Hoa

In de buurt

  • Lotte Mart Nha Trang Gold Coast - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Vincom Plaza Lê Thánh Tôn - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Dam Market - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Tram Huong-toren - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Nha Trang Night Market - 13 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Nha Trang - 11 min. lopen
  • Nha Trang (CXR-Cam Ranh) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Stockholm Bistro - ‬2 min. lopen
  • ‪Bánh Canh Cá Vỉa Hè - Trần Văn Ơn - ‬4 min. lopen
  • ‪Quán cơm Chung Anh - ‬3 min. lopen
  • ‪cheng an dimsum - ‬1 min. lopen
  • ‪Cơm Tấm Trường Tàu - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Tristar Hotel

Hotel in Tran Phu-strand
Als je bij Tristar Hotel verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, fietsverhuur en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte, hulp bij uitstapjes/tickets en een computerstation
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Tristar Hotel bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Russisch en Vietnamees

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 12 etages
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen jonger dan 16 zijn niet toegestaan in deze accommodatie voor volwassenen. Alle gasten van 16 en ouder zijn welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Gasten jonger dan 16 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Tristar Hotel Nha Trang
Tristar Hotel
Tristar Nha Trang
Tristar Hotel Hotel
Tristar Hotel Nha Trang
Tristar Hotel Hotel Nha Trang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tristar Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Tristar Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Tristar Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Tristar Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Tristar Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Tristar Hotel?

Dit hotel ligt in Tran Phu-strand, binnen 10 minuten lopen van Lotte Mart Nha Trang Gold Coast, Kathedraal van Nha Trang en Vincom Plaza Lê Thánh Tôn. Ook Xom Moi Markt en Khanh Hoa Museum liggen binnen 10 minuten lopen. Station Nha Trang ligt op 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Tristar Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 117 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maximo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Retired

It was a good n a very affortable experience. Staff very friend n very helpful. Need a little more detail in cleaning. Bed not changed in 3 days. I do not know what the standard change time is. Overall it was a good experience.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

TAY, Nha Trang,Tristar hotel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luckily the tv movies were in English. Friendly and approachable staff. Not too bad for first timer.
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

KK

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Changed room twice due to aircond problem (first time) and cockroach running around in the room (second time). Third room got the cockroach (2 pcs) too.. sob sob..
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Marko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mukava hotelli ja henkilökunta

Pickup lentokentältä 👍 myös yöllä Aulasta sai varattua bussikyydin määränpäähän👍 Aamupalalla ei pitkälle pötki... tosin ei 20€ yöpymiseltä voi vaatia ihmeitä
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

kihag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

친절한 여행 안내

전반적으로 친절하고 위치도 좋았으나, 특히 여행 안내 담당자의 자세하고 친절한 안내로 즐겁고 편안한 여행이된것에 감사를 드린다.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

kihag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Anna, Uk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Friendly staff and comfortable

Staff were super friendly and helpful. They helped us book a transport to I-Resort and gave us lots of advice. Breakfast had a choice of meals and were tasty. Room was clean and comfortable but it was very small and the shower drained slowly. Staff did their best to solve the drain problem and did fix it. Room wa comfortable but lacked Windows to see outside.
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Viktoriya

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Не понравилось

Бронировали семейный номер для троих человек, его не оказалось в наличии.Нам предложили два номера, первом этаже( над кухней).Один номер без окна, второй чуть побольше и с окном. Вида из окна не было, утром запах кухни. Мы уже останавливались в этом отеле и в прошлый раз было очень чисто. А через два года отель подустал. Белье серое, в номерах убирают плохо( в туалете стены давно не мыли). Полотенце одно на человека, душ еле держится.В номере без окна было очень душно. Плюсы- персонал вежливый, девушка из экскурсионного бюро постоянно нам помогала. Выбор завтраков стал меньше.Вай фай работал хорошо. Есть русский канал .Нашему сыну номер без окна понравился несмотря на недостатки, .Но если он был чуть младше, один бы не стал жить.
3 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
방에 날빠리와 빠쿼뽈례가 있였꼬 침때뽀에 떄까 염쳥 묻여있슙니따. 땀빼냄쌔또 납니따! 뚄 아끼찌먈구 떠 쫗운 호텔 꺄쎄요ㅎㅎㅎ! 휴회함니땨 가성비 좋은 호텔입니다.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel, friendly staff

The staffs are very helpful and passion. They have gave a lot of information about Nha Trang, suggestion about where to visit and the range of price for our meal and transportation fees.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굉장히 가성비 좋은 호텔 입니다
2 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Kenny, New York

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disgusted with fleas micro bugs on all surfaces

Completely disgusted, disappointed and dissatisfied. I arrived to the hotel after 10 hours of flight and layover only to find out when checking in and getting a room that the hotel room was infested with fleas or some kind of micro bugs. I walked in only to notice that the sink area had them all over, upon further inspection, the headboard, side table, counter under the tv and coffee area had them all over as well. Disgusted as I was, I notified reception and told them about the issue, they said they don’t have any more rooms in that category of one double bed etc, they said I should just stay in the room and the next day I can get my room changed. As disappointed as I was, initially they said they couldn’t do anything, then they finally said they had a family room on the first floor no windows though, I said ok, let me check it out and see. Upon taking the other room, eventually I noticed the walls were dirty and black, at some point after looking closely onto the furniture I noticed more of the flea sized bugs. I immediately notified the front desk and wanted out. What likely traveler would stay in an infested hotel to maybe only wake up with bed bug bites let alone having the fear that they can enter my luggage and I’d likely be transporting them home. I immediately asked for a full refund as now I had to not only find another hotel to stay but also arrange my own transportation. The reception did not seem apologetic to my circumstance. They said we can offer you a partial
7 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

WEI-HONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

SEOK-HYUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

냐짱에 효율적인 호텔

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is good. The staffs are so friendly and helpful. But the room has a bit smelly...
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Roger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Average hotel in good location in need improvement

Average budget hotel near to the beach. We stayed 5 nights (paid in advance - or we would have moved.) On arrival room was not that clean, toilet seat broken. We asked for this to be fixed twice and it was on the second day. The location is ok. It's about 10 minute walk down to the main touristy area of bars, shops and restaurants. Beach is 5 minute walk away. Staff were helpful in arranging things. Breakfast experience was not good. Your free breakfast entitles you to one drink and one food item.. any more and you will be asked to pay. Also the breakfast team were not very helpful of polite. There needs to be a review by management and some changes made to improve this hotel. As it is, we would not recommend.
5 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

친절한 스텝과 청소 불만족 호텔

여행 마지막날 새벽행기 출발전 4인가족 1개 방에서 지냈어요 여행자거리와는 도보 15분정도 거리고 나트랑센터나 비치와는 도보7분으로 가까워요~ 숙소주변에 여행자거리처럼 가게나 음식집이 많지 않아 한산해보여요 겉으로 보이는 방은 현대적으로 깨끗해보여요 그런데 여러분이 개미얘기 하셨는데 역시 개미를 바닥과 침대에서 몇마리 봤어요ㅠ 좀 근질거리긴 했으나 개미가 문제가아니에요ㅠ 침구를 누가쓰고 안 갈아놓은건지 세탁냄새가 아니고 머리찌든냄새? 그런게 베어있고 이불을 제쳐보니 우린 먹지도 않은 과자부스러기도 조금 보였어요ㅠ 호텔 하드웨어는 훌륭한데 관리상태가 안좋아 넘 안타깝단 생각이 드는 호텔이네요 체크인이랑 공항까지 택시 연결해주신 스텝은 영어도 무척 잘하고 도움이 됐어요 리셉션 옆 투어데스크 여자분이 공항까지택시 연결해주셨는데 4인용 35만 7인용 40만으로 이용했고요 등록된 택시가 아닌 개인차였어요~ 차는 무척깨끗 했는데 등록된 택시가 아니라서 조금 걱정은 속으로 했어요^^;
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Min Hee

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

가서비 굿~ 개미와 친구함

다른 후기처럼 개미가 있기는 있었습니다만... 성격상 크게 신경쓰지 않아서 괜찮았어요. 큰 기대를 하지 않아서 그런지 지낼만 했습니다. 방 상태는 깨끗한 편이었으나 어메니티가 간소해서 샴푸, 린스, 바디샴푸가 하나로 통합되어 있어 조금 당황했습니다 리셉션 직원들과 영어로 의사소통이 가능합니다.또한 친절해서 주변 지도도 얻었습니다. 나트랑 센터와 도보 7분 거리에 위치해 있어서 쇼핑이 편했습니다. 나트랑 대성당 및 롱선사도 도보로 갈 수 있는 거리입니다. 단, 어린이들은 힘들 수 있는 거리입니다. 한마디로 요약하자면 위치나 시설이 가격대비 괜찮은 편입니다. 개미에 무딘 여유를 지녔다면요...
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

speed, hong kong

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
房間大致整潔 不過牆壁上有有點點小蟲 沐浴地台太高 去水口阻塞 職員非常友善 詳細講解不同活動內容及收費
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel

Clean, close to beach. Very nice breakfast, you have a lot of choice and everyday is difference.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

ALVARO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel cómodo. Gran atención del personal de recepción. Puedes guardar el equipaje y darte una ducha incluso después del check out.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Kelly, HK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly and helpful staff

Near the beach and Nha Trang shopping plaza. Very good location for food
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

stanley

1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Good budget hotel with set breakfast

Good
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

In city, a bit far from tourist area

Outside main tourist area, 15 min walk, quite location
1 nacht verbleven in november 2017