Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, bad (Main Wing) laden

Traditionele kamer, bad (Main Wing)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Main Wing) laden

Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Main Wing)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Japanese-style
Japanese-style
Japanese-style
Japanese-style
Japanese-style
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

749 Yunishikawa, Nikko, Tochigi-ken, 321-2601
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Sunshine Kinugawa
Hotel Sunshine Kinugawa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 486 beoordelingen
De prijs is € 103
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Honke Bankyu Inn Nikko
Honke Bankyu Inn
Honke Bankyu Nikko
Honke Bankyu
Honke Bankyu Hotel Nikko
Honke Bankyu Ryokan Nikko
Honke Bankyu Nikko
Honke Bankyu Ryokan
Honke Bankyu Ryokan Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Honke Bankyu
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
T
Reisde met familie
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Bilguun
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Bilguun
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Toshiaki
Reisde met familie
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
江戸村
Toshiaki
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
絶対行くべき宿




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
yahui
Reisde met een groep
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yahui
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
S&D, Seattle
Reisde met partner
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
S&D
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
AOI
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AOI
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
MASAAKI
28 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
忘れ物を送って下さりありがとうございございました
MASAAKI
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Yoji
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした
Yoji
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Rob, Portland, OR
Reisde met familie
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Miyuki
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事がおいしい宿
Miyuki
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Rita
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rita
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geoff, Hong Kong
Reisde met partner
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geoff
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Richard
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
IZURU
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IZURU
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古舊日本風格的旅館
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
KATSUYA
30 nov 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
川沿い露天風呂が最高
KATSUYA
1 nacht verbleven in november 2017
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- B&B Hotel Bonn-West
- B&B Friesland
- Hotels in Boppard
- Hondvriendelijke hotels in Turkse Rivièra
- Aparthotel PYR Fuengirola
- La Griffe Hotel
- Hotel Huis van Bewaring
- Hotels in Spaanse Pyreneeën
- Hotel Catullo
- Lugnet Malung Hotel
- Hotels nabij Kröller-Müller Museum
- Vakantieparken Boxtel
- Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok
- Hotels nabij Grote Markt
- Hotel Astoria
- Hotels in het centrum
- VILLA PINA 8 + 2 Slaapplaatsen, villa met privé zwembad bij exclusief gebruik!