Irodoriyukashiki Hana to Hana
Ryokan met gratis ontbijt, in de buurt van Heike No Sato
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Irodoriyukashiki Hana to Hana





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 271
30 jun - 1 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-Style, Quintuple) laden

Traditionele kamer (Japanese-Style, Quintuple)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

601 Yunishigawa, Nikko, Tochigi, 321-2601
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 560 beoordelingen
De prijs is € 235
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Irodoriyukashiki Hana Hana Inn Nikko
Irodoriyukashiki Hana Hana Inn
Irodoriyukashiki Hana Hana Nikko
Irodoriyukashiki Hana Hana
Irodoriyukashiki Hana to Hana Nikko
Irodoriyukashiki Hana to Hana Ryokan
Irodoriyukashiki Hana to Hana Ryokan Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Irodoriyukashiki Hana to Hana
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
yin lan vico
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
yin lan vico
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
?
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Saya
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事が美味しい


Saya
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
katsuyuki
Reisde met familie
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
katsuyuki
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Hidekazu
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidekazu
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
CHIAFEN
Reisde met een groep
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIAFEN
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
???
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2023
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
KYOKO
23 mei 2023
KYOKO
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Tin Yau Kevin
17 mei 2023
Tin Yau Kevin
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
hei
25 jan 2023
hei
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
MIKI
20 mrt 2022
MIKI
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Sachiyo
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また行きたい!




Sachiyo
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
MASAMI
Reisde met familie
1 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


MASAMI
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
MASAMI
30 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また行きたい💕


MASAMI
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 mrt 2021
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
SUNG JOON
Reisde met familie
14 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNG JOON
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Minoru
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい
Minoru
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
yung-huai
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yung-huai
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Zerogami, Rayong
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zerogami
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Eisuke
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eisuke
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Hideaki
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hideaki
1 nacht verbleven in september 2018