Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nikko Sansui





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op meer laden

Traditionele kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op meer
Hoogtepunten
Televisie
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op meer (Type A) laden

Traditionele kamer, uitzicht op meer (Type A)
Hoogtepunten
Televisie
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2478 Chugushi, Nikko, Tochigi-ken, 321-1661
Over deze accommodatie
Nikko Sansui
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 259 beoordelingen
De prijs is € 75
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 1500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nikko Sansui
Nikko Sansui Inn
Nikko Sansui Nikko
Nikko Sansui Ryokan
Nikko Sansui Ryokan Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nikko Sansui
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 apr 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
8/10 – Goed
Wing Man
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間舒適,膳食豐富

Wing Man
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Darvish
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Darvish
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
はる
28 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
はる
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
YUTAKA
5 mei 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nikko 2018
YUTAKA
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
LIK PUI
9 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LIK PUI
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
HUNG CHIH
21 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




HUNG CHIH
6/10 – Redelijk
TAKAYUKI
14 jan 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
pui chi
11 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
pui chi
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
ho cheung
14 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ho cheung
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Ching Yao
1 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ching Yao
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Judie, 香港
20 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的酒店
Judie
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
anthony, hong kong
18 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel , good service
anthony
2 nachten verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 sep 2017
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
中嶋, 埼玉 所沢市
20 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの方々が親切
中嶋
1 nacht verbleven in september 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 aug 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事は良いが、衛生面が‥



Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Jim
8 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good onsen hotel.
Jim
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Pierre
1 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
Pierre
1 nacht verbleven in mei 2017
6/10 – Redelijk
chin-hung
19 apr 2017
chin-hung
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer