M Lodge
Hotel in Kutchan, op enkele stappen van Niseko Mountain Resort Grand Hirafu
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Western Plus) laden

Kamer (Western Plus)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Western) laden

Kamer (Western)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

170-145 Aza Yamada, Kutchan, Hokkaido, 044-0081
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

M Hotel
M Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 49 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er wordt een toeristenbelasting van 2.00 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1500 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
M Lodge Kutchan
M Lodge Hotel
M Lodge Kutchan
M Lodge Hotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over M Lodge
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Drew
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Drew
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
hamish
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hamish
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Chan Fai
Reisde met familie en kleine kinderen
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chan Fai
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Armin
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Armin
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Chris
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chris
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Shinyee
Reisde met partner
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinyee
6/10 – Redelijk
Norimitsu
Reisde met familie
23 jan 2024
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
シャワーとトイレの仕切りが無い
Norimitsu
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Wing Yee
Reisde met een groep
30 dec 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Yee
8 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Man, Hong Kong
Reisde met familie
9 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
PARK
28 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가격이 좋네요
PARK
10/10 – Uitstekend
HO CHEONG
17 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
住在二世古滑雪區的市中心
HO CHEONG
4 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
MJ
10 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點不錯,服務良好
MJ
4 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017