Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Green Leaf Niseko Village





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Corner Suite Room laden

Corner Suite Room
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hydromassage
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hydromassage
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Corner Suite laden

Corner Suite
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashiyama Onsen, Niseko-cho,Abuta-gun, Niseko, Hokkaido, 048-1592
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hilton Niseko Village
Hilton Niseko Village
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 971 beoordelingen
De prijs is € 104
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
- Servicetoeslag: JPY 150 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 13200 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 13.00 uur en middernacht.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten jonger dan 7 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Green Leaf Niseko
Green Leaf Niseko Village
Green Leaf Village Hotel
Green Leaf Village Hotel Niseko
Green Leaf Village Niseko
Niseko Green Leaf
Niseko Green Leaf Village
Niseko Village
The Green Leaf Niseko Village Hotel Niseko-Cho
Green Leaf Niseko Village Resort
Green Leaf Village Resort
Green Leaf Village
The Green Leaf Niseko Village Resort
The Green Leaf Niseko Village Niseko
The Green Leaf Niseko Village Resort Niseko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Green Leaf Niseko Village
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Martin
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Seif
26 mrt 2025
Seif
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chad
Reisde met familie
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chad
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met een groep
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Annette
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annette
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kitipong
Zakenreiziger, Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kitipong
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met partner
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
6 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Calvin
6 mrt 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Better options at the village.
Calvin
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Aaron
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Aaron
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Marc
Reisde met familie
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Arturo
28 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel OK para esquiar en Niseko
Arturo
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
강추!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Angeline
Reisde met een groep
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angeline
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Eva
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Eva
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
KA YAN
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KA YAN
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met een groep
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Richard, Vancouver
Reisde met een groep
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
6 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Kam ming
3 feb 2025
Kam ming
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ziv
Reisde met een groep
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziv
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
SIU PAN LEO
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIU PAN LEO
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Natasha, North Vancouver
Reisde met een groep
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natasha
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nick
29 jan 2025
Nick
5 nachten verbleven in januari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels in Baskenland
- Marrakech Golf City Resort Prestigia
- Pensions Terneuzen
- Hotels in Petten
- Golden Sun Hotel
- Hotels in Granville
- VanderValkHotels-hotels in Amstelveen
- Campings en stacaravans De Kwakel
- Hyatt Zilara Cap Cana ‐ Adults Only ‐ All Inclusive
- Fletcher Hotel - Restaurant Middelburg
- RR Hotel da Rocha
- CPH Studio Hotel
- 5-sterrenhotels in Cuijk
- Fletcher-hotels in Tubbergen
- The Market Hotel Groningen
- Boomhutten Vietnam
- Here Hostel
- NoMad London
- Hotels in Schinveld
- Grand Hotel en Résidence De Draak
- Hotel Villa Retiro
- Camping Village Torre Pendente
Autoverhuur
Vakantiehuizen