HOTEL R9 The Yard Noda
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Noda
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Noda





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Diepvriezer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
7,6 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Diepvriezer
Waterkoker
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

109 Tsutsumine, Noda, Chiba, 278-0021
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Noda
Vergelijkbare accommodaties

Route Inn Noda - Kokudou16gouzoi -
Route Inn Noda - Kokudou16gouzoi -
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 66 beoordelingen
De prijs is € 76
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Noda Noda
HOTEL R9 The Yard Noda Hotel
HOTEL R9 The Yard Noda Hotel Noda
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Noda
8,6
Uitstekend
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yukie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
BINGZHAO
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BINGZHAO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
shoko
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shoko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ん
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ん
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shintaro
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shintaro
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
克宗
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
克宗
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
hisae
Zakenreiziger, Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hisae
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Shigeki
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
hisae
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

hisae
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HIDEOKI
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEOKI
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
ひかる
12 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ひかる
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
タカシ
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
タカシ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TAKAHIRO
Reisde met een groep
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
思ったよりも快適でした。、
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ryuji
22 jun 2025
Ryuji
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
オサム
18 jun 2025
オサム
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
としまさ
Zakenreiziger
13 jun 2025
としまさ
12 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
AYA
26 mei 2025
Positief: Netheid
AYA
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
t
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
t
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
AYA
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYA
13 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Miyuki
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miyuki
5 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
EMIKO
Reisde met partner
23 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
EMIKO
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
candace
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delightful place to stay
candace
8 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Miwa
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwa
2 nachten verbleven in januari 2025








