Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KKR Numazu Hamayu





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 143
29 jun - 30 jun
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een diep ligbad
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, uitzicht op bergen (Japanese Western Style, Fuji Mountain) laden

Kamer, uitzicht op bergen (Japanese Western Style, Fuji Mountain)
Hoogtepunten
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een diep ligbad
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op zee (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, uitzicht op zee (Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een diep ligbad
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op bergen (Japanese Style, Fuji Mountain) laden

Traditionele kamer, uitzicht op bergen (Japanese Style, Fuji Mountain)
Hoogtepunten
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een diep ligbad
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

192 Shige, Numazu, Shizuoka, 410-0106
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Izu Hatake Onsen Daisenya
Izu Hatake Onsen Daisenya
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 75 beoordelingen
De prijs is € 102
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Overige info
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
KKR Numazu Hamayu Hotel
KKR Hamayu Hotel
KKR Hamayu
KKR Numazu Hamayu Hotel
KKR Numazu Hamayu Numazu
KKR Numazu Hamayu Hotel Numazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KKR Numazu Hamayu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 feb 2025
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Qi
21 nov 2024
Qi
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Kyunghwan
Zakenreiziger
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyunghwan
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
IMAIZUMI
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IMAIZUMI
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Tsuji
Reisde met familie
9 mei 2024
Tsuji
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Hoshi
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoshi
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
shari
Reisde met familie
15 mrt 2024
shari
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Chun Yan
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Chun Yan
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
母娘の旅行
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
KYOKO
Reisde met familie
15 okt 2023
KYOKO
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
NAOHIKO
Reisde met familie
24 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOHIKO
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Keiko
Reisde met familie
1 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keiko
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
ASAKO
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ASAKO
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
フジ, 東京都
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フジ
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Akihiro
16 okt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Akihiro
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Kei Sing
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend Staying Hotel
Kei Sing
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Takashi
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても綺麗な宿
Takashi
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Kimhito
31 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimhito
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
MO YU
27 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
MO YU
2 nachten verbleven in juni 2019