Fotogalerie voor Nishiizu Koyoi





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 154
26 okt - 27 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Standard Japanese Style) laden

Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Standard Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op zee laden

Superior vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Kamer in Japanse stijl, niet-roken, uitzicht op zee laden

Kamer in Japanse stijl, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Japanese Room With Sea View Bath laden

Japanese Room With Sea View Bath
Alle foto's voor Japanese-style Room With A Small Next Room laden

Japanese-style Room With A Small Next Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3878-86 Heda, Numazu, Shizuoka, 410-3402
Over deze accommodatie
Nishiizu Koyoi
Vergelijkbare accommodaties

Shin-Kaikatei Izumi
Shin-Kaikatei Izumi
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 194 beoordelingen
De prijs is € 90
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 15.00 uur en middernacht.
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nishiizu Koyoi Ryokan
Nishiizu Koyoi Numazu
Nishiizu Koyoi Ryokan Numazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Nishiizu Koyoi
8,4
Zeer goed
8,0
Netheid
9,0
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JoAnn
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JoAnn
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Keita
Reisde met familie
25 jul 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
海水浴とセットでどうぞ
Keita
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Satoru
Reisde met familie
22 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satoru
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
SATSUKI
Reisde met een groep
22 aug 2020
SATSUKI
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
景色最高
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コロナ対策がされていた。

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 jul 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020