Gehele woning

The Wangsa Benoa

4.5-sterrenaccommodatie
Villa aan het strand met gratis valetparkeerservice en een spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Wangsa Benoa

Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Spa
Een koelkast, een vaatwasser, een waterkoker
Villa, 1 slaapkamer | Woonruimte | Een lcd-televisie
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Woonruimte | Een lcd-televisie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Spa
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Pratama no. 61B, Nusa Dua, Bali, 80363

In de buurt

  • Tanjung Benoa-strand - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Conferentiecentrum van Bali Nusa Dua - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Winkelcentrum Bali Collection - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Nusa Dua Beach - 5 min. rijden - 4.0 km
  • Strand van Geger - 6 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sari Merta Segara Water Sports - ‬6 min. lopen
  • ‪Suku Restaurant - ‬9 min. lopen
  • ‪East Lobby Lounge - ‬9 min. lopen
  • ‪Queen's of India - ‬6 min. lopen
  • ‪Bumbu Bali Restaurant & Cooking School - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

The Wangsa Benoa

Villa met een luxe stijl en een boetiekstijl in de buurt van Tanjung Benoa-strand
The Wangsa Benoa bevindt zich in de buurt van Winkelcentrum Bali Collection en Nusa Dua Beach en biedt extraatjes zoals een bar aan het zwembad, een terras en een tuin. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en meertalig personeel
  • Een rookvrije accommodatie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The Wangsa Benoa bieden gemakken zoals airconditioning en aparte zitruimtes en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Aparte badkuipen en douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Privétuinen, (kleding)kasten en aparte zitruimtes

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 02.00 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is in april en mei gesloten.
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 350000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 350000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Wangsa Benoa
Wangsa Benoa Nusa Dua
Wangsa Benoa Villa
Wangsa Benoa Villa Nusa Dua
The Wangsa Benoa Villa
The Wangsa Benoa Nusa Dua
The Wangsa Benoa Villa Nusa Dua

Veelgestelde vragen

Is The Wangsa Benoa voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Wangsa Benoa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Wangsa Benoa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Wangsa Benoa?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Wangsa Benoa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Wangsa Benoa een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 250000 per voertuig.

Waar ligt The Wangsa Benoa?

Deze luxe villa ligt in Tanjung Benoa, op 0,1 km van Tanjung Benoa-strand en binnen 5 km afstand van Winkelcentrum Bali Collection en Nusa Dua Beach. Ook Strand van Geger en Cultureel Park Garuda Wisnu Kencana liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over The Wangsa Benoa

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 187 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gaaf en luxe

Werkelijk een super luxe kamer. Personeel is uiterst vriendelijk en zeer snel met afhandelen verzoeken. Ik zou dit hotel iedereen kunnen aanraden.

6/10 – Redelijk

Jan Fredrik

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ganske kult rom med tre bygninger eget basseng og boblebad, men bassenget hadde grønt vann det ikke var fristende å bade i og fellesbassenget hadde alt for varmt vann. Hotellet bar preg av å ikke ha vært pusset opp på lang tid. Det ligger også nærme en mangrove så det var veldig mye mygg ute på kvelden. Veldig hyggelig betjening men vi byttet hotell etter en natt
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Rosane

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer

Bom

bom hotel, porém mal conservado. Paredes com mofo, ar condicionado pingando dentro do quarto. Funcionários prestativos. Piscina enorme e área bem agradável. Se a devida manutenção fosse feita, seria um hotel de melhor categoria.
6 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Martin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wangsa

Mögligt och slitet hotell. Rummet var direkt äckligt. Fläckar på sängkläder och soffa. Vattenblandaren sönder, hål i väggen, svarta filter, inte en hel solsäng. Otrevligt bemötande när vi försökte prata med managern på hotellet om detta. Stranden var 18min gång iväg, inte 1min som det stod i beskrivningen.
5 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Deb, South Australia country

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
I like everything about the property, staff, pool and room. Stayed 11 nights and enjoyed everything
11 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Stacey

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very poor condition

Such a shame as it could be a lovely place, however it is very very dirty! There is black mould all over the shower area and in the kitchen cupboards, so bad if you open them the smell fills the room bad. There is damp on the walls. The balcony is covered in weeds, dirty old cigarette ends and dirty pebbles. There are stains on the sofas. The air con is very noisy and does what it wants. The toilet has leaked, it kept filling and not stopping. We had to wait over an hour for maintenance man to come, the leak stopped but the noise of it constantly filling still going on. The pool area was always covered in rubbish and the side of the pool damaged and dangerous. The sun beds are all damaged and falling to bits. Also a broken pool step which could seriously hurt someone. Breakfast poor, delivered cold and hard bacon etc. Would not recommend
Shower floor dirty
Mould in shower
Mould in walls
Black mould in kitchen cupboard covered by a towel!
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

SHUJI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

長所も短所もあるけど、居心地は良かったです

部屋は広くて良かったのですが、浴槽の縁ににアリの死骸がありました。コーヒーカップもフロントに話してやっと届けていだけました。
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Réka

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Luc, Paris

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Climatisation qui fuit, portes des placards qui tombent suite à la rouille, pas d’eau chaude pendant 4 jours ( sur 9), odeur d’humidité..
10 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Guillaume, Bourges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon hôtel et bon service.

Bon hôtel dans un cadre très calme idéal pour bien décompresser et possibilité de louer un scooter sur place pour sortir si besoin.
15 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor service no cups tea coffee in room shower drain blocked no room service generally unclean you have to carry your own bags down a lane from reception
7 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

lolo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons simplement appréciée la piscine qui au1er jour n’étais pas propre du tout mais qui à était nettoyée par la suite, la chambre est très sale le sol la baignoire le lavabo les draps les couettes les serviettes également etc.. aucun équipement ni tasses ni cafetière rien pour accrocher le linge rien pour se faire à manger, les photos ne représente pas du tout la chambre réservé, le personnel se fou ouvertement de votre physique et de vous car vous parlez mal l’anglais, ils sont désagréables, en colère, se permettent de jeter les oreillers car on leur demande au bout de 10 jours de changer nos draps, l’hotel nous a arnaqué le premier jour lorsqu’on a pris un chauffeur par eux ils nous dit 35.000rp pour un aller retour à 10min de l’hotel et finalement nous ont fait payé 350.000rp, en plus de ça leur chauffeur nous a déposé dans un des restaurant de Nusa Dua Plage sans nous laisser le choix et il s’avère que c’était l’un des plus chère de Nusa Dua. Dans les chambres nous avons eu énormément de fourmis les tables de nuits sont collées aux murs tellement il y a de moisissures et de crasse.. dans la salle de bain des marques apparente sur les meubles sont encore là et ne sont même pas nettoyées.Les poubelles également les serviettes de douches sont remplis de taches jaunes noirs marron à vomir. Le personnel ne fait aucun effort pour nous comprendre ils parlent entre eux en s'énervant & soufflent et nous parlent mal. Ns avons eu un séisme personne n’est venu.. HONTEUX😡
12 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションと部屋の広さ、価格は気に入っているので2度目の滞在だが、今回の部屋は問題が多かった。 エアコンの温度調節が効かない。エアコンから水が垂れてくる。下水の臭い。洗面所の蛇口が壊れているのか、水がきちんと止まらない。
6 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

部屋は広い

ロケーションも良く、Villaの広さも十分だし静かで過ごしやすかった。最終日の夜はプールの水を循環させている音が夜通しうるさくて寝られなかった。3人での滞在だったのにアメニティが2人分しか用意されていなかったため、連絡して持ってきてもらった。その後も滞在期間中ずっと清掃後は2人分しか用意されていなかったので、毎日お願いしないといけなかった。テレビがつかなかった。
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

15 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Pool war sehr schön. Rezeptionsgebäude und Zimmer an sich stark baufällig (welliger Boden, Schimmel, vergammelte Möbel,...) und sehr dreckig (riesige Spinnenweben, Staub in den Regalen, ekelhafte Toilette, schimmelige Fenster, schimmelige Vorhänge, fleckige Bettwäsche, dreckige Handtücher,....).
14 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
STAY AWAY from this place. The resort is absolutely disgusting, nothing like a photographs on the website. It is very old, extremely outdated and very, very dirty. The water in the swimming pool was so green and unclear that I could not see through more than 15-20 cm deep. My room didn't have hot water, the safe wasn't there, the bedsheets were dirty and covered in yellow stains. I almost felted that I would catch some kind of disease by touching anything in this room. This resort is definitely not a four stars, not three stars, not even two stars. I'm very disappointed with the whole experience.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the environment and the pool was awesome and came for the best price compared with the other properties
5 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Die Zimmer sind geräumig, bequemes großes Bett, tolle Badewanne und Dusche, aber fleckige Handtücher und Bettwäsche geht gar nicht...die Möbel sehr in die Jahre gekommen und das Sofa fleckig. Der Poll und der Aussenbereich waren super. Das Personal sehr herzlich und hilfsbereit. Frühstück war gut. Der Strand sehr nah und super schön.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

KRISHNA VENI, singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very happy we choose this hotel
6 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very spacious. Staff was very helpful and friendly.
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Jeong A

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect location with nice pool.

I stayed 2 nights with my sister. Good size of room and nice pool area. We enjoyed food from room service. Tasty food with cheap price. Breakfast will deliver to room every morning. Very convenience location with spa and restaurants near by.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Quincy, Auckland NZ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice size rooms... It could’ve had options of having 2 King beds in each room as it was my wife and my 2 daughters.
1 nacht verbleven in oktober 2018