Fotogalerie voor HOTEL NUPKA





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken laden

Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor mannen, niet-roken laden

Slaapzaal, alleen voor mannen, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, privébadkamer laden

Economy eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, privébadkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, privébadkamer laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, privébadkamer laden

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken, bad laden

Economy tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken, bad
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, privébadkamer laden

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20-3, W2-S10, Obihiro, Hokkaido, 080-0012
Over deze accommodatie
HOTEL NUPKA
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Grand Terrace Obihiro
Hotel Grand Terrace Obihiro
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 752 beoordelingen
De prijs is € 39
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1500 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 600 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL NUPKA Obihiro
HOTEL NUPKA Hostel
HOTEL NUPKA Obihiro
HOTEL NUPKA Hostel/Backpacker accommodation
HOTEL NUPKA Hostel/Backpacker accommodation Obihiro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL NUPKA
8,6
Uitstekend
9,2
Netheid
9,6
Locatie
8,8
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yuichi
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yuichi
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
蒼天
13 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
蒼天
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jayeon
5 sep 2025
Jayeon
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Tsuga
5 sep 2025
Tsuga
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NAOYUKI
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOYUKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Syuzi
27 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Syuzi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
りえ
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
りえ
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
22 aug 2025
Negatief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ミドリ
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミドリ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
??
24 jul 2025
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
AKIHITO
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIHITO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HISAKA
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HISAKA
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Masato
Zakenreiziger
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Masato
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yohsuke
24 mei 2025
Yohsuke
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
トイレが手狭…
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
まーくん, 北海道札幌市
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まーくん
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
JURI
Reisde met een groep
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JURI
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
akio
15 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素泊まりにはベスト
akio
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is clean, nicely designed but really small
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019