Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yamakawa ZENZO





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een bronwaterbad
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Executive kamer (Suite) laden

Executive kamer (Suite)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een bronwaterbad
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1426, Kitazato, Oguni, Kumamoto, 869-2505
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Gasten jonger dan 20 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yamakawa ZENZO Oguni
Yamakawa ZENZO Ryokan
Yamakawa ZENZO Ryokan Oguni
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yamakawa ZENZO
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mui yee
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mui yee
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
10/10 – Uitstekend
Lin Tak
Reisde met familie
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lin Tak
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Chun Wing Daniel
Reisde met een groep
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
員工有禮




Chun Wing Daniel
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
MINGCHUN
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINGCHUN
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hyun
Reisde met familie
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyun
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
tomomi
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomomi
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Rex
Reisde met familie
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rex
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Chigusa
Reisde met familie
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chigusa
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Maki
Reisde met partner
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maki
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
CHI SHING
Reisde met familie
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
CHI SHING
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mui yee
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mui yee
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Melvyn
19 jul 2023
Positief: Personeel en service
Room with Attached Onsen
Melvyn
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
kouji
18 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kouji
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
SATOMI
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大満足です!

SATOMI
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かな宿でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019