Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Beppu Koraku





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele eenpersoonskamer (for 1 guest, Shared Bath Room) laden

Traditionele eenpersoonskamer (for 1 guest, Shared Bath Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer laden

Traditionele driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een diep ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een douchekop met hydromassage
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een diep ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een douchekop met hydromassage
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Beppu Koraku in Beppu. Het natuurschoon van de omgeving kun je bij Warmwaterbronnen van Beppu en Kinrin-ko bewonderen, terwijl je voor populaire attracties bij Kijima Kogen-park en African Safari terecht kunt. Toren van Beppu en Beppu Rakutenchi zijn ook zeker het bezoeken waard.

3-13-21 Kitahama, Beppu, Oita Prefecture, 874-0920
In de buurt
- Toren van Beppu - 1 min. lopen - 0.2 km
- Takegawara Onsen - 5 min. lopen - 0.5 km
- Park van Beppu - 16 min. lopen - 1.4 km
- B-Con Plaza, Global Tower - 3 min. rijden - 2.3 km
- Warmwaterbronnen van Beppu - 6 min. rijden - 6.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 東洋軒 - 3 min. lopen
- スターバックス - 4 min. lopen
- とよ常 - 2 min. lopen
- ろばた仁 - 4 min. lopen
- 六盛 - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 900 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 550 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 2 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Beppu Kouraku Inn
Kouraku Inn
Beppu Kouraku
Beppu Onsen Kouraku Inn
Onsen Kouraku Inn
Beppu Onsen Kouraku
Onsen Kouraku
Beppu Koraku Inn
Beppu Koraku
Koraku Hotel Beppu
Beppu Koraku Beppu
Beppu Koraku Ryokan
Beppu Koraku Ryokan Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Beppu Koraku
Beoordelingen
7,0
Goed
6,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
YOSHIMI
Reisde met familie
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
無料の朝食は良かった

YOSHIMI
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
SUNRYONG
Reisde met familie
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNRYONG
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Paul
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great welcome..
Paul
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
RobAllen, Gold Coast
Reisde met een groep, Reisde met familie
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
RobAllen
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
3 okt 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Run down and overpriced
Paul
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
宿泊できませんでしたが…。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Ho Lun
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ho Lun
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
so bik
15 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
價錢非常合理 空間感大 交通方便 去各景點也很方便 下次來別府也會考慮

so bik
8/10 – Goed
sosoyo
29 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치가 좋습니다
sosoyo
2 nachten verbleven in maart 2018
2/10 – Ontzettend slecht
majaurie, seoul
12 mrt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
시설이 매우 노후됨 되텔방문도 70년대식 열쇠로 잠그게되어있고 직원들은 영어를 거의 못함
majaurie
2 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
hyeok
6 feb 2018
Positief: Personeel en service
hyeok
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
square landscap, korea
9 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
일본을 느낄 수 있는 숙소
square landscap
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Rita
21 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rita
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
hyejung
12 feb 2017
Positief: Personeel en service
식사가 훌륭한 호텔
hyejung
8/10 – Goed
TAE WOOK
30 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great to go
TAE WOOK
2/10 – Ontzettend slecht
kazuhiko
25 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめできない宿です
kazuhiko
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 nov 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
방문자, Seoul
17 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절한 직원들이 인상적입니다.
방문자
8/10 – Goed
Shan Shan
1 okt 2016
Positief: Personeel en service
牛肉Shabu Shabu , Good Good Good
Shan Shan
4/10 – Matig
YI CING
22 sep 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten