Biyunoyado Ryochiku Bettei
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Beppu
Fotogalerie voor Biyunoyado Ryochiku Bettei





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 91
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Premium kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Kankaiji, Beppu, Oita, 874-0822
Over deze accommodatie
Biyunoyado Ryochiku Bettei
Vergelijkbare accommodaties

AMANEK Beppu YULA-RE
AMANEK Beppu YULA-RE
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 874 beoordelingen
De prijs is โฌย 105
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geรฏnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privรฉbadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Biyunoyado Ryochiku Bettei Hotel Beppu
Biyunoyado Ryochiku Bettei Hotel
Biyunoyado Ryochiku Bettei Beppu
Biyunoyado Ryochiku Bettei
Biyunoyado Ryochiku Bettei Hotel
Biyunoyado Ryochiku Bettei Beppu
Biyunoyado Ryochiku Bettei Hotel Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Biyunoyado Ryochiku Bettei
9,0
Fantastisch
9,0
Netheid
7,8
Locatie
9,2
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
risa
Reisde met een groep
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
risa
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 โ Matig
Ai
13 sep 2025
Ai
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
TAKEHIRO
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKEHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
??
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
??
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
????
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Kelvin
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kelvin
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 โ Redelijk
chifumi
Reisde met familie
5 mei 2025
chifumi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Kok Pun
Reisde met familie en kleine kinderen
20 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kok Pun
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
Bruce
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Bruce
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Yuk Shing
Reisde met een groep
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuk Shing
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
MINYOUNG
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINYOUNG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Tin Yau Timothy
20 mrt 2025
Tin Yau Timothy
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
JIA, Dongdaemun-gu
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JIA
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Richard
Reisde met een groep
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
6/10 โ Redelijk
Hiroo
Reisde met partner
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hiroo
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Joe
Reisde met familie
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
Hiroshi
Zakenreiziger, Reisde met partner
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 โ Uitstekend
Heetae
28 mrt 2024
Heetae
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 โ Redelijk
hyunwoo
21 feb 2024
hyunwoo
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Manlin
Reisde met familie
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆบซ้ฆจ่้ฉ็ๆบซๆณ้ฃฏๅบ
Manlin
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
??
Reisde met familie
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten








