Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cocolie Beppu





Beoordelingen
8,6 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Standard B) laden

Kamer, niet-roken (Standard B)
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Apart bad en douche
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Superior A) laden

Kamer, niet-roken (Superior A)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Apart bad en douche
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-29 Shiomicho, Beppu, Oita, 874-0918
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kamenoi Hotel Beppu
Kamenoi Hotel Beppu
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 1.004 beoordelingen
De prijs is โฌย 46
31 aug - 1 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cocolie Beppu Hotel
Cocolie Beppu Beppu
Cocolie Beppu Hotel Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cocolie Beppu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Yui
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2025
Yui
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Dawn
25 mei 2025
Dawn
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Taeyeon
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taeyeon
7 nachten verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
Fujiko
26 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fujiko
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Koichi
22 mrt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
ching min
Reisde met familie
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ching min
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
Luis
28 dec 2024
Luis
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Siu fung
Reisde met familie
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ฉๅๅคงๅฎถๅบญ
Siu fung
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 โ Matig
NAKATSUKA
2 nov 2024
NAKATSUKA
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 โ Goed
Naoya
21 okt 2024
Negatief: Personeel en service
Naoya
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
futatsugi
20 okt 2024
futatsugi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ๅธธๅฅฝ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
CHIA LING
25 aug 2024
CHIA LING
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Kentarou
10 aug 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kentarou
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 โ Goed
Yoshinobu
Reisde met familie
30 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinobu
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 โ Redelijk
??
10 jun 2024
??
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
PYEONGSOO
Reisde met familie
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PYEONGSOO
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
INKI
Reisde met familie
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ฐ์กฑ์ฌํ์ ์ถ์ฒ
INKI
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 โ Uitstekend
SUNRIM
Reisde met familie
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ดฃ์์
SUNRIM
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
ๆฝ่จญใฏใใใใใงใใฏใคใณใพใงใฎใตใผใในใซใฏๆนๅใๅฟ ่ฆ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 โ Matig
Masahiro
27 apr 2024
Masahiro
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 โ Goed
YIBO
Reisde met familie
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YIBO
1 nacht verbleven in april 2024