Hotel Nagisa
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Takegawara Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Nagisa





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-10-10, Kitahama, Beppu, Oita, 874-0920
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kamenoi Hotel Beppu
Kamenoi Hotel Beppu
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 51
11 jul - 12 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1300 voor volwassenen en ca. JPY 650 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 800 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nagisa Beppu
Hotel Nagisa
Nagisa Beppu
Hotel Nagisa Hotel
Hotel Nagisa Beppu
Hotel Nagisa Hotel Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nagisa
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 aug 2022
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Masahiro
12 jul 2022
Masahiro
1 nacht verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
hisanobu
14 mei 2022
hisanobu
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
ヒロシ
Reisde met familie
5 mei 2022
ヒロシ
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
アツト
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アツト
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Hiroyuki
Reisde met familie
1 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroyuki
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Kosuke
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kosuke
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
ただし
12 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ただし
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
seiryu
Zakenreiziger
1 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
掛け流し温泉最高
seiryu
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Joshua
25 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joshua
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
AKIRA
Zakenreiziger
16 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AKIRA
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Katsutoshi
Zakenreiziger
30 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
好立地のホテルです。
Katsutoshi
2 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
一彦
17 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一彦
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
いけ, 東京
26 feb 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
いけ
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
AYUMI
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビジネス利用にオススメ。
AYUMI
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
masakatu
7 jan 2020
masakatu
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
HIDEKO
Reisde met familie
26 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEKO
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019