Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Sansuikan





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 102
11 sep - 12 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (JapaneseStyle Room with Open-Air Bath) laden

Traditionele kamer (JapaneseStyle Room with Open-Air Bath)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Privéspa binnen
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (with Tatami Area and Open-Air Bath) laden

Deluxe kamer, niet-roken (with Tatami Area and Open-Air Bath)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Privéspa binnen
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Apart bad en douche
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-Style) laden

Traditionele kamer (Japanese-Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer (with private hotspring) laden

Traditionele kamer (with private hotspring)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Privéspa binnen
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (with Tatami Area) laden

Standaard kamer, niet-roken (with Tatami Area)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Een haardroger
Apart bad en douche
Alle foto's voor Grand suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad laden

Grand suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (with Tatami Area ) laden

Superior kamer, niet-roken (with Tatami Area )
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Een haardroger
Apart bad en douche
Alle foto's voor Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad laden

Luxe suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Pillowtop
Slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Hotel Sansuikan in Beppu. Het natuurschoon van de omgeving kun je bij Warmwaterbronnen van Beppu en Kinrin-ko bewonderen, terwijl je voor populaire attracties bij Kijima Kogen-park en African Safari terecht kunt. Toren van Beppu en Beppu Rakutenchi zijn ook zeker het bezoeken waard.

628-1 Tsurumi, Beppu, Oita-ken, 8740840
In de buurt
- Warmwaterbronnen van Beppu - 7 min. lopen - 0.6 km
- Hyotan Onsen - 7 min. lopen - 0.6 km
- Warme Bron 'Zeehel' - 8 min. lopen - 0.8 km
- Oita-parfummuseum - 17 min. lopen - 1.5 km
- Takegawara Onsen - 6 min. rijden - 6.5 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 結 Musubi - 7 min. lopen
- 地熱観光ラボ縁間 - 4 min. lopen
- 鉄輪豚まん本舗 - 8 min. lopen
- 冨士屋 Gallery 一也百 - 7 min. lopen
- 伊藤 商店 - 5 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 20000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sansuikan Beppu
Sansuikan Beppu
Sansuikan
Hotel Sansuikan Beppu
Hotel Sansuikan Ryokan
Hotel Sansuikan Ryokan Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Sansuikan
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Akiko
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ためひさ
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ためひさ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
liat levi-kopelman
11 mei 2025
liat levi-kopelman
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Audrey
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Audrey
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kyungsoo
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyungsoo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ojonsano
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ojonsano
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuru
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuru
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HYUNJIN
Reisde met een groep
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYUNJIN
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Misaki
3 mrt 2025
Misaki
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
YUI CHIU
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YUI CHIU
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
MAYUMI
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAYUMI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
TAIJI
17 jan 2025
TAIJI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SOO JEONG
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
혼자서 즐기는 휴식
SOO JEONG
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
EUNSU
Reisde met familie
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EUNSU
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Abhishek
29 dec 2024
Abhishek
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
jun hyoung
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
벳푸 산스이칸
jun hyoung
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
リョウスケ
Reisde met familie
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リョウスケ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
あきこ
29 nov 2024
あきこ
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Vivian
Reisde met familie
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vivian
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Riho
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riho
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024