Lounge

Beoordelingen van Tabist Hotel Smart Sleeps Oita Station

2.5 out of 5
Tabist Hotel Smart Sleeps Oita Station
2 Chome-1-3 Kanaikemachi, Oita, Oita

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 92 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

HIDEKI

4 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

ETSUKO

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
初めてこのタイプのホテルに泊まりました。 駅近で気兼ねなく泊まれる気軽さはありますが、鍵が無い事、壁が薄く上が開いていてカーテンで仕切ってあった事、隣の音やいびきで寝られなかった事などがマイナス点です。清潔だった事と飲み物などが充実してた事は評価します。でももう行かないかな。
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Masaru

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
駅から近く、歩いて近辺を回るには非常に良いロケーションでした。ただ、個室のホテルの部屋とは違うので、その割に料金が高いとの印象でした。
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Kazuhiro

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常にリーズナブル 施設に清潔感が有った
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

かずゆき

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

SHIGEKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

かな

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

りゅうたろう

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

よしこ

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

けいすけ

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

shinji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

ショウイチ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
初めて利用しましたが、予想以上に良かったです。
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

ムツヒコ

Positief: Netheid
隣の音が良く聞こえるから咳もできないのが辛い。鍵が無いので外に出る時は注意が必要。あとはまあまあでドリンクが無料なのがとても良い。
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ヨシヒサ

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Takehiro

4 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

TOORU

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

しげやす

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

19

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
このあたりでは最安でありコストパフォーマンス抜群。 チェックイン時に隣の駐車場のトラストパーク大分駅前に車を止めたことを伝えると、24時間利用のサービス券を購入できる。2023年2月で700円だった。
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

房美

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カプセルホテルと思っていましたが、トイレ、風呂などが部屋にないだけで、1人一部屋で、ドリンク飲み放題、リーズナブルでした。
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

TARO

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
ベッド付のまんが喫茶
ベッド付のまんが喫茶といった感じ。壁も薄いし天井まで仕切りがないから、隣の部屋の物音が響いてなかなか寝付けなかった。 トイレ、シャワーも共用で何かと不便だった。 安さを追求する人なら良いかも。
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

TAKEHIKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Hironari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カプセルホテル形式にしては個室風の作りになっていて、値段にしては良かったと思う。ただ、予約の時に、説明が足らなかったのでは無いかと…
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

tetsuo

1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

マコト

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
おすすめしません
声筒抜けで、全然眠れなかった。 この環境での価格帯は高いと思う
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

トモユキ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
部屋の中は清潔にされていました。無料の飲み物は何度も利用させていただきべんりでした。ただ、セーフティボックスはあるものの、施錠できない点を、判りやすく表現した方が親切か、と思いました。
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Yoshiyuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもコスパが良くて気に入りました。但し部屋に鍵が掛からないので、ちょっと外出時とかにもセキュリティーボックスを使わないとならないのが面倒でした。
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

ケンジ

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Takao

Zakenreiziger
Positief: Netheid
部屋が仕切られているのはいいが板一枚だけなので、(私は運悪く)隣の人のいびきがうるさく一睡もできなかった
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Ayana

共用部に忘れ物をしてしまい そのまま置引きに合いました 4時間半後に気付きすぐ問い合わせるも 見つからず。 忘れてしまったのはこちらなので ホテルを責める気持ちは全くありません 真摯に対応してくれたけど やはり少しショックです…
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Koichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
料金もお手頃、アットホームな雰囲気のスタッフさんでした。
6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

ゆうすけ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
貴重品BOXの操作方法も丁寧に教えていただき、気持ちよく滞在できました。
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

HAGIOKA

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

miyoko

Positief: Netheid, voorzieningen
無料のドリンクバーやアメニティは普通にあった。 チェックイン時、スタッフ不在で、電話下さいってなってた。 喫煙ブースもあり、寝るだけなら良いかも知れないです。 湯船はないので、他の温泉で温まってからくれば、寝るだけで済むと思います。 室温が一律管理なので、暑がりさんは向かないかも知れないです。
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

TOSHIO

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
リッチとマイペース旅に最高
ベットと1畳あるくらいなので大きな荷物での旅には足りません。部屋に鍵がかからないのと、仕切りがカーテンのため、安全管理が心配な人は泊まる際には、そのつもりで泊まらないと、自分は夜あまり寝付けませんでした。ジュース飲み放題はとてもよく、特に不自由を感じることはなく、利便性とのバランスによってはコスパはいいホテルでした!
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

ISAO

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

ISAO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Junji

Positief: Netheid, personeel en service
滞在のベースとして最適です 皆んながマナーを守っているので気持ちよく利用できました 大分の良いとこにあるので次も利用したいです。
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Masayoshi

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

OMAGARI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
出張で一週間利用しましたが、本当に素晴らしい宿でした^ ^ ホスピタリティも心温まりました。
7 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

isamu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ良いです!
駅の目の前なのに静かでよく眠れます 狭い以外に不満ありません! 充分なサービスです また利用します!
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地が完璧です!
簡易宿泊所の扱いで、鍵が掛からないだけで、ほぼホテルでした 大分駅が目の前で便利でした 隣りがコンビニだったのは完璧です! コピー機、ランドリーもあって、申し分ないです また利用します!
1 nacht verbleven in februari 2020