Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel FukuokaOkawa





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
13 jul - 14 jul
Kameropties
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Semi Double) laden

Kamer, niet-roken (Semi Double)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, roken (Semi Double) laden

Kamer, roken (Semi Double)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

105-1 Sakemi, Okawa, Fukuoka, 831-0016
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Nishitetsu Kurume Station
Toyoko Inn Nishitetsu Kurume Station
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 420 beoordelingen
De prijs is € 52
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 800 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel FukuokaOkawa Okawa
Smile FukuokaOkawa Okawa
Smile FukuokaOkawa
Smile Hotel FukuokaOkawa Hotel
Smile Hotel FukuokaOkawa Okawa
Smile Hotel FukuokaOkawa Hotel Okawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel FukuokaOkawa
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
???
Zakenreiziger
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
??
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Naoko
3 jun 2024
Positief: Personeel en service
Naoko
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
ダイスケ
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ダイスケ
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
taku
20 apr 2024
taku
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
SUSUMU
9 apr 2024
SUSUMU
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Tomoharu
8 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoharu
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
???
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Glady
Reisde met een groep
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy stay
Glady
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
takehiko
27 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
takehiko
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
りゅうた
31 aug 2023
Positief: Personeel en service
りゅうた
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Ronald
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
ちなみ
2 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ちなみ
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
uetsuji
Reisde met een groep
20 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
清潔感があまりない部屋
uetsuji
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Mei Kei
Reisde met partner
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mei Kei
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
shohei
28 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shohei
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
kanae
Reisde met familie
28 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
kanae
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Takahiro
2 jun 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
AZUSA
22 mei 2022
AZUSA
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
ゆうせい
Reisde met familie
21 mrt 2022
Positief: Personeel en service
ゆうせい
3 nachten verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
KIMIO
Reisde met een groep
11 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
KIMIO
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
ココロ
15 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ココロ
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
MASAYUKI
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAYUKI
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
アキコ
Reisde met familie en kleine kinderen
28 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アキコ
1 nacht verbleven in november 2021